Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Політика

Львівська міськрада

Четвер, 29 грудня 2022, 15:04

Гвардійці Садового відганятимуть від Ратуші алкашів та нариків святою трійцею

Львівська міськрада

У місті затвердили перелік об'єктів, які у січні-березні 2023 року перебуватимуть під наглядом Муніципальної варти.

Вчора, 28 грудня, виконавчий комітет міськради затвердив перелік комунальних об'єктів Львівської міської ради, охорону громадського порядку та безпеки яких здійснює ЛКП "Муніципальна варта" у січні-березні 2023 року.

У перші три місяці наступного року комунальне підприємство охоронятиме 16 комунальних об'єктів та підприємств міста, його робота фінансуватиметься з бюджету Львова.

"З метою поліпшення роботи Львівської міської ради та її структурних підрозділів, а також комунальних підприємств, установ, організацій через забезпечення безпечних умов для їх функціонування виконавчий комітет вирішив затвердити перелік комунальних об’єктів Львівської міської ради, охорону громадського порядку та безпеки яких здійснює ЛКП "Муніципальна варта" у січні-березні 2023 року" – йдеться у документі.

Охоронятимуть у 2023 році пресцентр Lviv International Media Centre на вул. Руська, 20 (тут працюватимуть два пости охорони), будівлю міської Ратуші (три пости охорони), парк культури і відпочинку ім. Б. Хмельницького (один пост охорони), Шевченківський гай (сім постів охорони).

Нагадаємо, що у жовтні-грудні 2022 року "Муніципальна варта" охороняла 15 комунальних об'єктів та підприємств міста, на що з бюджету Львова передбачили 7,9 млн грн.

А з листопада на Марсовому полі, де невідомі позривали українські прапори з могил бійців ЗСУ, також чергують працівники "Муніципальної варти".  

Додамо, у грудні цього року у місті затвердили правила пропускного режиму до будівлі Львівської міськради, згідно з якими категорично забороняється вхід в будівлю особам з ознаками алкогольного або наркотичного сп'яніння.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.