У цей період контролери не штрафуватимуть пасажирів, а допомагатимуть здійснити оплату за проїзд іншим способом.
Про це повідомила пресслужба Львівської міської ради.
У зв’язку із масштабним збоєм у роботі мобільного оператора "Київстар", сьогодні у Львові виникли тимчасові труднощі під час оплати банківською карткою у громадському транспорті міста.
Усі валідатори із центральним програмним забезпеченням обладнані мобільними SIM-картками "Київстар", відтак збій у роботі оператора спричинив низку проблем у процесі обміну інформацією про оплату.
"Чимало пасажирів, які сьогодні хотіли оплатити за проїзд банківською карткою, телефоном, чи годинником не змогли цього зробити. На екрані валідатора засвітився червоний хрестик у супроводі подвійного звукового сигналу, що говорить про помилку оплати. Це триватиме допоки мобільний оператор не відновить повноцінно свою роботу. Наразі для здійснення безготівкової оплати просимо користуватися карткою ЛеоКарт" – йдеться у повідомленні.
Якщо жоден із безготівкових способів оплати недоступний – рекомендують придбати квиток у водія.
"Щодо оплати карткою, в системі закладено резервний запас роботи без мобільного зв'язку – це 24 години. Це передбачено технічними характеристиками системи. Станом на зараз мобільного зв’язку немає понад 24 години. Команда "Львівавтодору", спільно з підрядником, чеською компанією “Mikroelektronika”, активно працюють над усуненням збоїв у системі" – пояснює директор департаменту міської мобільності Олег Забарило.
Окрім цього в ЛКП "Львівавтодор" вже працюють над частковою зміною мобільного оператора.
Важливо, що у цей період контролери не виписуватимуть штрафів пасажирам, а допомагатимуть здійснити оплату за проїзд. У департаменті наголошують, що проблем із оплатою за проїзд звичайною ЛеоКарт немає. Вже 36 тисяч львів'ян користуються ЛеоКарт та сплачують за проїзд найдешевшу вартість із трьох можливих, а саме - 13 гривень.
Нагадаємо, вчора зранку,12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар". Користувачі повідомляють у соцмережах, що не можуть здійснювати дзвінки і надсилати повідомлення, також не працює офіційний сайт оператора.