У компанії повідомили, що для відновлення зв'язку необхідно ще деякий час.
Про це повідомили на офіційній сторінці "Київстару" у Facebook.
Спеціалісти компанії повідомили, що повністю відновили послугу "Домашній Інтернет". Крім цього чатсково підключили голосовий сервіс.
"Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу" – пояснили у компанії.
Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:
перезавантажити телефон;
увімкнути та вимкнути "авіарежим".
В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але спеціалісти їх усувають.
Нагадаємо, зранку,12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар". Користувачі не могли здійснювати дзвінки і надсилати повідомлення, також не працював офіційний сайт оператора.
Вчора у Київстарі частково відновили роботу послуг фіксованого зв`язку.