АМКУ у Львівській області озвучив основні порушення, які вчиняються комунальними підприємствами, котрі обслуговують мешканців Львова.
Про це було повідомлено сьогодні під час "круглого столу" за участю представників АМКУ у Львівській області та керівників ЛКП.
До основних порушень відносяться:
1. Не укладення договорів про надання житлово – комунальних послуг із споживачами даних послуг.
2. Надання неякісних послуг або надання їх не в повному обсязі та не проведення мешканцям перерахунків за неякісно надані послуги.
3. Відключення електроенергії мешканцям, у зв’язку із заборгованістю за квартплату.
4. Невчасне (у строк, встановлений законодавством) реагування на заяви, звернення мешканців щодо неякісного надання житлово – комунальних послуг.
5. Не проведення побудинкових оглядів будинків щодо їх технічної готовності.
6. Відсутність технічних паспортів на житлові будинки та прибудинкові території, тощо.
Відділенням у 2011-2012р.р. було розпочато та прийнято рішення у справах з накладенням відповідних штрафних санкцій, де відповідачами були наступні комунальні підприємства:
ЛКП «Південне», ЛКП «Дністер» - не належне проведення побудинкових загальних оглядів житлових будинків на предмет їх технічного та санітарного стану відповідно до вимог Правил утримання будинків.
ЛКП «Левандівка» - відключення мешканцям будинку у яких відсутня заборгованість послуги з гарячого водопостачання, за заборгованість окремих мешканців.
ЛКП «Південне» - застосування середньорічних норм утворення ТПВ та тарифів з ТПВ для категорії споживачів «інші», що не відповідають рішенням, які прийняті виконавчим комітетом Львівської міської ради.
ЛКП «Княже місто» - не проведення побудинкових загальних оглядів житлових будинків на предмет їх технічного та санітарного стану.
ЛКП «Балатон – 409» - нарахування плати за обслуговування ліфтів мешканцям перших поверхів, що не передбачено нормативними документами.