Слухачі доповіді "Як відсутність джинси в газеті сприяє її прибуткам" головного редактора газети "Експрес" Ігоря Починка на Львівському медіафорумі почали аплодувати після репліки одного із присутніх про наявність замовних матеріалів у самій газеті.
Про це сьогодні, 30 травня, із Львівського медіафоруму інформує кореспондент Варіантів.
Після того, як головний редактор "Експресу" Ігор Починок завершив свою доповідь, у якій стверджував, що, за рахунок відсутності замовних матеріалів, газета "Експрес" отримує перевагу над іншими виданнями, із залу пролунало запитання.
Слухачі запитували чому, попри те, що Починок у своєму виступі говорив про джинсу, "Експрес" відоме у Західному регіоні як жовте видання, яке порушує баланс думок, є заангажованим та необ’єктивно подає інформацію.
"Наскільки з вашого боку коректно говорити про джинсу, якщо ваше видання в тій чи іншій формі доносить цю джинсу до своїх читачів"? - запитали Починка.
Це запитання аудиторія зустріла оплесками.
Інше запитання стосувалось того, чи відповідає дійсності вказана у презентації Починка зарплата журналістів "Експресу" - 8-20 тис. грн.
На це Починок відповів:
"Я розповім Вам про те, скільки повинен, з моєї точки зору, отримувати професійний журналіст з досвідом, який працює. У нас в компанії є такі журналісти. На мою думку, професійні журналісти повинні отримувати достойну зарплатню".
Журналіст тоді сказав, що виходить, що подана Починком інформація є неправдивою.
Відповідь Починка звучала наступним чином:
"Інформація, подана на цьому слайді, відповідає тому, що я сказав”.
Коли журналіст почав наполягати, аби Починок таки назвав конкретну цифру, той сказав
"У нас працюють студенти з першого курсу журналістики. І в нас є ті, хто працює в компанії по 20 років. І якщо Вас дуже цікавить методика оплати праці наших журналістів...то вона дуже складна. У нас бувають різні зарплати".
Модератор Андрій Куликов вийшов із ситуації, сказавши:
"Та редактор може запропонувати журналісту добру зарплату, але що ж, як він її не захоче".
Також у своїй доповіді Починок наголошував, що основними гравцями на медійному ринку України сьогодні є "Сегодня", "Ukrainain Media Holding" та "Експрес Медіагруп".
За його словами, в той час як "Сегодня" та UMH постійно мають збитки, то прибутки "Експресу", навпаки, збільшуються.
Нагадаємо, сьогодні у Львові триває другий день Львівського медіафоруму.