Українці стали заручниками ситуації через ненадійного авіаперевізника
Про це повідомляє сайт РБК-Україна.
22 червня аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького запустив 2 нових рейси до Мілану та Риму, які обслуговує компанія Ernest.
Та вже 24 червня авіаперевізник Ernest Airlines скасував перевезення по цих напрямах і туристи котрі купили квитки з Мілану до Львову опинилися заручниками в аеропорту й перебувають там уже більше 12 годин.
"Нам повідомили, що даний рейс скасований. Наразі вирішується питання щодо запуску додаткового рейсу, але деталей поки немає. Також усіх пасажирів ми просимо телефонувати до нас вже зранку 25 червня. Звичайно, авіакомпанія має забезпечити харчування та проживання пасажирам. За чутками, рейс до Львова може бути завтра чи післязавтра. Але наразі це все, що ми знаємо", – прокоментували ситуацію в аеропорті "Львів".
Сьогодні прес-служба аеропорту пояснила, що рейс було скасована з причини несправності повітряного судна, оскільки обидва перельоти мав виконувати один літак. Таким чином в Італії зараз перебуває 250 людей, які очікують вильоту додому.
За словами прес-служби компанія Ernest пообіцяла запропонувати альтернативні варіанти для пасажирів на їхньому рейсі з/до Мілану у понеділок та на рейсах авіакомпанії МАУ.
Наразі пасажирам, які опинилися в скрутній ситуації надають місця в готелях.