Автобус належав перевізнику ЛК "АТП-1".
Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Пошкоджений автобус проходив свій останній техогляд 20 червня 2018 року, а наступний був запланований на 20 грудня.
"Загорілася машина класу ЛАЗ, 2010 року, обшивка пінопласт. У сучасних машинах МАЗ і Електрон є вогнетривка обшивка з піни, яка не горить. Натомість, пінопласт дуже швидко займається", – прокоментував цю ситуацію директор ЛК "АТП-1" Орест Хамула.
За його словами події того вечора перебігали за таким сценарієм: близько 22:00 год, з’їжджаючи з маршруту і прямуючи в парк, водій автобуса № 5а відчув запах горілого в салоні. Він передзвонив у ремзону АТП-1 і повідомив про це. Йому сказали, щоб зупинився і все оглянув.
"Він проїхав кілька метрів і побачив, що йде дим. Водій зупинився між трамвайними коліями на вул. Підвальній, перед світлофором, щоб не перешкоджати руху. Опісля – вийшов з машини, відключив акумулятор, бо зрозумів що це щось, пов’язане з проводкою, та вогнегасниками почав гасити полум’я. Загорілася електрощитова, яка знаходилася за місцем водія", – додав Хамула.
Нагадаємо, що вчора, 1 жовтня, на вул. Підвальній сталося загоряння автобуса № 5а марки ЛАЗ.