Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
Станом на 12 травня виконані роботи з проходки тунелю на 198 метрів при загальній довжині – 1764 м. Завершення робіт із будівництва нового Бескидського тунелю заплановано на І квартал 2017 року.
Наразі підрозділами Львівської залізниці проводяться роботи з укріплення схилу гори на східному підході до станції Бескид в комплексі робіт з реконструкції зазначеної станції.
Реконструкція колійного господарства станції Бескид передбачає збільшення радіусів кривих, реконструкцію біля 8 км верхньої будови колії, реконструкцію контактної мережі та засобів СЦБ і зв’язку. Ці заходи дозволять забезпечити збільшення швидкості руху поїздів на станції Бескид та тунелем з 40 км/год до 70 км/год.
Довідка. Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.
Діючий одноколійний тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів).
Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.