Безпека – один з основних агітаціний трендів виборчої кампанії – експерт

вівторок, 2 вересня 2014 р. о 18:57
Безпека – один з основних агітаціний трендів виборчої кампанії – експерт
hitechcomm.ru
агітація

Під час виборчої кампанії всі політичні сили будуть враховувати піднесення патріотизму, яке є в країні і звітуватимуть перед вибрцями про те, що вони зробили і на що вони готові далі. 

Насамперед виборці керуватимуться тим, хто і як себе проявив під час війни та революції.

"Тоді була моживість підтвердити усі свої слова банальними діями. - каже Ігор Танчин, політолог. - Тобто, ти там був, там стояв, ти віддва своє майно. Чи там тебе взагалі не було видно. Цим керуватимуться виборці. Стосовно того, яка буде виборча кампанія, мілітаризована чи ні, це справа кожної політичної сили окремо. Але, безумвно, що всі політичні сили будуть враховувати піднесення патріотизму, яке є в країні. І скоріше, звітуватимуть перед вибрцями. що вони зробили і на що вони готові далі".

На сьогодні, за словами Романа Кошового, 5 політичних сил уже визналились зі своїми агітаціними трендами.

Основними з них львівські фахівці вважають: НАТО, безпека, зокрема особиста, біженці і, не що інше, як пацефізм. Фразами "чи потрібні нам ці вибори?", чи "чи змінилось щось на краще?", прикриватимуться ті, кому загрожує втрата колишніх позицій.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.

Варіанти © 2012-2024