Смартвалізи, українська ферма, артплатформа та таксі для маломобільних пасажирів: стали відомі номінантки на звання "Бізнеследі 2021".
Про це йдеться у пресрелізі організаторів.
8 липня в UNIT.City відбудеться третя церемонія нагородження премії на підтримку жіночого підприємництва в Україні "Створено жінками". Щороку комітет бізнеследі CCIFU – до нього входять жінки, що обіймають посади директорок або є членкинями Комітету директорів французьких компаній в Україні, – обирає підприємницю року. Вона отримує грошовий приз, підтримку Франко-української торгово-промислової палати протягом року, а також бізнес-подорож до Парижу з менторством від головних офісів провідних французьких компаній.
"Щороку кількість і якість заявок від жінок, що прагнуть узяти участь у нашому конкурсі, зростає. Цьогоріч ми отримали майже вдвічі більше анкет, ніж торік. Це означає лише одне – жіноче підприємництво в Україні стрімко розвивається, а українські жінки стають дедалі сміливішими в реалізації власних планів та мрій", – коментує цьогорічний конкурс директорка CCIFU та організаторка премії Мод Жозеф.
Серед 100 поданих анкет журі конкурсу відібрало шорт-ліст, до якого увійшли десятеро бізнес-проєктів. Переможниця "Бізнеследі" 2021 року стане відома під час урочистої церемонії нагородження в UNIT.City вже 8 липня.
Серед номінанток на премію "Створено жінками" 2021:
Ольга Синякевич, засновниця проєкту Changeable. Його мета – забезпечити український ринок якісними та естетично привабливими протезами для людей, що пережили ампутацію нижніх кінцівок. Проєкт передбачає індивідуальне виготовлення знімних косметичних накладок – друкованих 3D-каверів для протезів, що імітують форму гомілки та одягаються на протез ноги, прикриваючи його функціональну частину й захищаючи від механічних ушкоджень. Налагодження виробництва в Україні надасть можливість постачати пластикові кавери за більш доступною ціною для українського споживача, ніж у закордонних аналогів.
Наталія Ткаченко, засновниця онлайн-галереї Spilne Art – першої української онлайн-платформи, що робить мистецтво доступним. Нині Spilne Art активно співпрацює з урядом у сфері культури. Платформу вже визнано на міжнародному рівні – щорічно Spilne Art відвідує не менше п’яти артярмарків або бієнале по світу. Мета галереї – надати українським митцям зручний майданчик для продажу картин, а поціновувачам мистецтва – сайт, де можна познайомитися із сучасними роботами за кілька кроків.
Вікторія Король, засновниця бренду Queen Wear. Компанія виготовляє професійні захисні наколінники й одяг для занять Pole Dance. Її продукція водночас якісна, комфортна та естетична. Мета бренду – допомогти танцівницям зменшити кількість травм під час тренувань.
Марія Гаврилюк та Наталія Каменська, співзасновниці бренд-проєкту виняткових речей GUNIA Project. Основною місією бренду є інтерпретація культурної традиції та інтеграція елементів народної спадщини в сучасні дизайнерські об'єкти. Бренд працює у форматі капсульних колекцій, кожна з яких – це результат вивчення ремесел, традицій і етнографічних особливостей регіонів України.
Олександра Балясна, засновниця нішевого бренду "Раненько", що виготовляє речі для немовлят із малою вагою. З 2013 року речі бренду були представлені на більш ніж 50 медичних, дитячих та спеціалізованих українських виставках і на міжнародних конференціях у Маастрихті, Мюнхені й Вільнюсі. "Раненько" займає активну соціальну позицію та щорічно співпрацює з благодійними дитячими організаціями.
Анжеліка Никитенко, засновниця бренду взуттєвого бренду Angie Lee, що займається розробленням жіночих моделей малих розмірів: 32–35. Компанія проєктує моделі з нуля, починаючи з розроблення базових складових частин (колодок та підошов) і закінчуючи актуальним дизайном.
Олена Шингарьова, засновниця "Таксі Плюс" – служби, що забезпечує зручне й комфортне пересування містом маломобільних пасажирів. Усі автомобілі служби мають підіймач, який забезпечує комфортне пересування пасажирам на колісних кріслах, літнім людям, батькам із дитячими колясками. А також тим, хто перебуває в ослабленому стані після фізичних травм (використовує палиці, милиці, ходунки тощо) або має уникати зайвих навантажень через перенесені серцеві напади.
Юлія Ютовець, засновниця ТМ "Пастернак Біо", основним напрямом діяльності якої є перероблення органічних відходів та виготовлення органічного добрива біогумус. Мета бренду – організація власної верміферми, унікального виробництва з вирощування маси біочерв'яка для створення біогумусу, вермікомпосту. А також облаштування централізованого місця для перероблення опалого листя й "зелених відходів", які зазвичай спалюють.
Катерина Тарасенко та Катерина Ільків, засновниці козячої ферми "Дві Катерини". На території ферми працює дегустаційна зала, проводяться екскурсії, майстер-класи, а також діє продаж сирів, молока й інших козячих продуктів. Тут можна взяти участь у догляді за тваринами (погодувати та подоїти кіз). За попередньою домовленістю проводяться продуктові шоу-руми фермерських виробів Карпат і Закарпаття. Діє експозиція бойківських старовинних речей та вишитих рушників. Своїм прикладом засновниці ферми прагнуть допомогти у відродженні фермерства Україні та навіть уже мають кілька послідовників.
Аліна Долініна, засновниця бренду дизайнерських валіз нового покоління Have A Rest. Усі валізи мають вбудований USB-порт та power bank, щоб їхні власниці могли залишатися на зв'язку навіть під час тривалих перельотів. Валізи розміру M і L мають вбудовані ваги, що допомагають дізнатися вагу багажу ще до прибуття в аеропорт. У планах бренду – розвиватися в бік sustainable fashion. Нині Have A Rest випустив колекцію валіз на основі переробленого пластику з ПЕТ-пляшок, а також у майбутньому планує повністю перейти на тканини з переробленого пластику для виробництва аксесуарів.
У 2019 році титул "Бізнеследі" отримала Руслана Римарська, засновниця компанії "Будьмо здорові", яка виробляє печиво без глютену та лактози. У 2020-му нагороду здобула Євгенія Ніколайчук — співзасновниця та керуюча партнерка мережі винних барів, що представляють українських виноробів, Like a Local’s Wine Bar.