Богдан Хруставчук відповідає запиту, який є сьогодні в суспільстві: на нові обличчя, на нових лідерів та на молодих людей.
Про це в коментарі прес-службі кандидата у народні депутати України по 116 в. о. Богдана Хруставчука заявила виконавчий директор ЛОГО Комітету виборців України Оксана Дащаківська.
«Мені здається, що Богдан Хруставчук один з тих хто найкраще сприймається виборцями від Партії регіонів. Проте Львівщина – це не електорат Партії регіонів, тому, зважаючи на бренд партії, він не може розраховувати на остаточну перемогу», – наголосила експерт.
Також Оксана Дащаківська зазначила, що рівень впізнаваності Богдана Хруставчука від початку передвиборчої кампанії значно зріс.
«Головний спосіб ефективної роботи кампанії – візуалізація, заявити про себе в окрузі. Богдану це вдається. Люди його знають», – підкреслила виконавчий директор ЛОГО Комітету виборців України.
Продовжуючи думку Оксани Дащаківської висловила переконання, що передвиборча кампанія 2012 для Богдана Хруставчука – лише перша сходинка в політичній кар’єрі.