Адміністрація міського голови Львівської міськради замовила автівки для поїздок за 1,05 млн грн.
Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради оголосив тендер у системі ProZorro на траспортні послуги, які переможець тендеру має поставляти до 31 грудня 2022 року.
Аукціон стартує 14 лютого, а очікувана вартість послуг становить 1 050 000 грн.
Як йдеться у закупівлі, переможець тендеру має надати для перевезень службовців мерії у Львові та для відряджень по Україні три легкові автомобілі з об'ємом двигуна від 1,6 літрів (не раніше 2015 та 2005 років випуску) та пасажирський мікроавтобус з об'ємом двигуна від 2,2 літрів (іноземного виробництва з кількістю пасажирських місць не менше семи).
Загалом авто мають відпрацювати 4 432 години.
Виконавець також має забезпечити:
- можливість виконувати замовлення двома легковими автомобілями впродовж 8-ми годин кожного робочого дня;
- заміну транспортних засобів у випадку виходу автомобілів з ладу;
- щоденний медичний огляд водіїв перед виїздом на лінію і при повернені в гараж;
- страхування автотранспортних засобів та водіїв;
- можливість приступити до виконання замовлення не пізніше ніж через 15 хвилин з часу його поступлення.
Закупівля здійснюється за рахунок коштів міського бюджету Львова на 2022 рік.
Натомість у 2021 році департамент замовив автівки для поїздок за 1 млн грн у ЛКП "Ратуша-сервіс".
Додамо, наприкінці травня 2019 року директором департаменту "Адміністрація міського голови" призначили Євгена Бойка.