Головний дизайнер логотипу Львівщини Володимир Блажівський натякає на те, що недалекі садоботи не розуміють усієї краси нового брендбуку області.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
Сьогодні, 31 січня, у холі Львівської ОДА відбувся брифінг щодо презентації брендбуку Львівщини.
"Це символ нашого регіону, який вже протягом тривалого часу знаходиться на підйомі. Брендування нашої області є необхідністю. Цю розробку ми розпочали ще минулого року. Наразі це ще не повноцінний брендбук, але хочу запевнити, що це вже один із завершальних етапів" – заявив директор департаменту міжнародного співробітництва Львівської ОДА Роман Шепеляк.
Головний дизайнер нового лого Володимир Блажівський зазначив, що над проектом працювало 10 людей і витратили на нього близького року.
"На початку роботи ми поставили для себе чіткі цілі. Ми збирали багато інформації та проводили опитування. Також досліджували географічні та історичні умови Львівщини. Окрім цього вивчали автентичні розписи писанок на Західній Україні. Але основним нашим натхненниом були коментарі у соцмережах де люди говорили, що гроші витрачаються не туди куди потрібно" – повідомив він.
Також художник продемонстрував напрацьовані варіанти дизайну, які розглядалися за основу.
"Ми зрозуміли, що наша основа – це золотий лев. Нашою задачею було його осучаснити, додати нових сенсів та змістів, показати, що Львівщина розвивається" – додав він.
За його словами, із розробкою шрифту дизайнерам допомагав Кирило Ткачов, який до цього вже брав участь у багатьох проектах, а також допомагав розробляти брендбук України для міжнародної комунікації. Окрім дизайну Ткачов розробив для Львівської області власний шрифт.
"Хоч нашим логотипом і є класичний лев, але ми намагалися закласти в нього багато сенсів і символів, щоб все не виглядало занадто прямо та банально" – прокоментував Блажівський.
Стосовно критики, яка посипалась на нове лого Львівщини в мережі Facebook, то Володимир Блажівський відповів, що прогресивні речі, які переступають кілька років вперед, важко сприймаються простим людям, бо це не те, що вони звикли бачити.
"Вони просто не готові до цього, але з часом люди починають звикати і логотипи чудово приживаються. Спеціально для брендування Львівщини ми скликали групу експертів, які говорили, що все добре. Наступним етапом має стати комунікація з мешканцями та пояснення їм усіх позитивів логотипу. Якщо людина намагається в ньому щось розгледіти, то вона використовує його не за призначенням. Логотип створений не для того і повинен працювати інакше" – зауважив розробник.
Питання щодо зміни логотипу Блажівський відкидає і стверджує, що лев, який розробила його команда залишиться незмінним. Також Роман Шепеляк додав, що логотип "Львів туристичний", який розробили у 2014 році за 20 тисяч гривень налаштований лише на туристичну промоцію регіону, а новий логотип є сукупним.
"Логотип має бути креативним. Більшості людей здається, що написати "Я сердечко Львівщина" – це креативно. Експерти дивляться на це з точки зору перспективи на майбутнє і як це буде працювати через декілька років. Ми копаємо глибше. Саме тому для тих, хто дивиться лише поверхнево і працюють такі експерти" – пояснив Блажівський.
Затверджувати новий креативний логотип Львівщини буде голова Львівської ОДА Олег Синютка. Готовий брендбук планують представити громадськості у березні 2019 року.
Нагадаємо, що 28 січня, презентували новий брендбук Львівської області, який включає в себе новий логотип та слоган "Люди дії".