ШРП Львова працюють над ліквідацією аварійної ямковості на дорогах.
Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
За інформацією департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР за останні дні для ліквідації аварійних ям на дорогах було використано 29,5 тонн холодного і 58,4 тонн гарячого асфальту.
За словами директорки департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Ірини Маруняк, минула субота була робочою для усіх шафних регуляторних пуктів.
"Ми працюємо у трьох напрямках: перше – ліквідовуємо аварійні ями з допомогою холодного асфальту, адже його можна застосовувати при мінусовій температурі; друге – ліквідовуємо ями за допомогою чеської машини з інфрачервоним нагрівом; третє – використовуємо для ліквідації ям гарячий асфальт. Зокрема гарячий асфальт почали використовувати з минулої п’ятниці. За два дні роботи було використано 58,4 тонн гарячого асфальту. Також використано 29,5 тонн холодного асфальту", – прокоментувала вона.
За її словами, ямковий ремонт, який зараз проводиться, – це ліквідація аварійних ям. Натомість традиційний поточний і капітальний ремонт доріг у Львова планують розпочати вже весною, коли буде стабільно плюсова температура.
«Через перепади температур та динамічне навантаження на дорогах утворюються тріщини. Коли у них потрапляє волога, то ці тріщини прогресують і перетворюються в ями. Тому, щоб мінімізувати утворення великих ям, наші ШРП проводять роботи з ліквідації аварійної ямковості. Традиційний ямковий ремонт розпочнемо з квітня, коли буде стабільна плюсова температура", — додала Ірина Маруняк.
Львівська облрада планує створити нове комунальне підприємство, яке займатиметься дорогами області.