Українці, незважаючи на те, що відбувається в країні, активно роблять різні покупки, користуються послугами, їздять у відпустку тощо.
І, як показує статистика, більшість із них користуються спеціальними пропозиціями – купонами та промокодами. Що найчастіше купують українці зі знижками, які заохочення пропонують інтернет-магазини та інші компанії, як українці загалом ставляться до промокодів? Про все це читайте далі.
Хоча українці зараз переживають не найкращі часи, вони продовжують активно здійснювати онлайн-покупки, використовуючи промокоди та купони знижок. Причому відзначається висхідна тенденція – якщо раніше ними користувалися близько 25% покупців, зараз ця позначка збільшилася практично вдвічі. Збільшилася і кількість сервісів, на яких можна переглянути всі пропозиції українських та міжнародних компаній. Наприклад, безкоштовні купони і промокоди представляє агрегатор Emporium.
Чому зростає попит на промокоди
Промокоди дозволяють економити на онлайн-покупках від 50 відсотків. Причому поширюються вони на товари і послуги. Наприклад, можна використовувати промокоди АгроМаркет, взяті на https://emporium.com.ua/shops/agro-market-net, та придбати рослини зі знижкою до 50%.
Також збільшення кількості покупців, які використовують ці заохочення, обумовлено тим, що:
- ними зручно користуватися – потрібно просто скопіювати спеціальний код, що складається з різних літер, цифр, символів, та вставити у відповідне поле при оформленні замовлення;
- деякі компанії надають відразу кілька промокодів, тому покупці можуть придбати не один товар на спеціальних умовах;
- компанії пропонують заохочення за виконання різних дій (наприклад, здійснення першої купівлі, придбання товарів певну суму) і постійно розширюють список можливостей, доступних їх клієнтам.
Де українці найчастіше застосовують промокоди
Експерти у сфері маркетингу провели дослідження, під час якого визначили топ товарів/послуг, які замовляють українці із застосуванням промокодів. За останні місяці вони найчастіше купують:
- лікарські засоби;
- одяг та взуття;
- побутову техніку та дрібну електроніку;
- товари для дітей та тварин.
Також українці все частіше почали замовляти доставку готової їжі, оплату таксі, отримувати мікропозики, використовуючи купони та промокоди.
Що стосується сфери розваг, у період з лютого по квітень вони не мали попиту. І лише в літні місяці українці почали користуватися різними послугами, пов'язаними з дозвіллям (відповідні промокоди вони почали використовувати на рівні грудня-січня 2021 року). Наприклад, люди почали частіше ходити до кіно, відвідувати концерти, театри та інші заходи.
У сфері ресторанного бізнесу та туризму також спостерігаються зміни. Якщо з початку березня до кінця квітня ці послуги буквально зійшли нанівець, влітку вони знову почали активуватися. Найчастіше українці використовують спеціальні пропозиції на бізнес-ланчі.
Хто вони, найактивніші покупці?
Експерти провели соціальні опитування та визначили вік найактивніших покупців, які використовують промокоди. До них відносяться люди віком від 25 до 40 років. Вони становлять приблизно 60% від усіх покупців. Люди середнього та похилого віку значно рідше економлять, використовуючи промокоди.
Загалом попит на промокоди продовжує зростати серед різних верств населення. Тому передбачається, що найближчого року цифра активних покупців, які використовують спеціальні пропозиції, збільшиться.