Депутати Львівської міськради 12 липня подолали вето міського голови Андрія Садового на ухвалу «Про внесення змін до ухвали міської ради від 10.01.2012 № 1142», відповідно до якої головні розпорядники бюджетних коштів повинні узгоджувати видатки з профільними комісіями міськради.
Ухвала Львівської міської ради «Про внесення змін до ухвали міської ради від 10.01.2012 № 1142» передбачає головним розпорядникам бюджетних коштів проводити видатки з міського бюджету м. Львова на житлово-експлуатаційне господарство, водопровідно-каналізаційне господарство, благоустрій, капітальні вкладення, видатки на фінансування робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування, резервний фонд після погодження з профільними постійними комісіями та постійною комісією фінансів та планування бюджету відповідно до погоджених профільними постійними комісіями титульних списків видів та обсягів робіт.
Адміністративно-господарське управління та департамент економічної політики може проводити видатки за «Інші видатки» після погодження з постійною комісією фінансів та планування бюджету.
Управління фінансів департаменту фінансової політики у процесі виконання міського бюджету м. Львова в окремих випадках за обгрунтованим поданням головних розпорядників коштів міського бюджету м. Львова має право здійснювати перерозподіл видатків за економічною класифікацією у межах обсягу його бюджетних призначень виключно після погодження з постійною комісією фінансів та планування бюджету.
Нагадаємо, на попередній сесії депутати Львівської міської ради проголосували за внесення змін до ухвали міської ради від 26.04.2012 № 1446 «Про внесення змін до міського бюджету м. Львова на 2012 рік», встановивши, що головні розпорядники бюджетних коштів проводять видатки за рахунок коштів бюджету розвитку міського бюджету м. Львова та за рахунок коштів цільового фонду розвитку соціальної інфраструктури після погодження з відповідною профільною постійною комісією і постійною комісією фінансів та планування бюджету.