Серпень 2025 року став знаковим днем як для франківчан, так і всієї країни: у прямому ефірі телеканалу «Вежа FM» та на Facebook-сторінці медіа відбувся розіграш квартири в житловому комплексі Skygarden від blago серед тих, хто пожертвував свої кошти на порятунок 12-річного Максима Цуцмана.
Що цікаво, перший переможець не вийшов на звʼязок, щоб отримати свою квартиру, відтак через 48 годин її розіграли вдруге. Переможцем став франківчанин Андрій Семків, який задонатив 500 гривень.Ця ініціатива стала фінальним поштовхом у масштабному зборі коштів на лікування Максимка з Рожнятівського району. Йому був потрібен укол Elevidys, вартість якого – 120 мільйонів гривень. До розіграшу долучилися неймовірна кількість людей, а саме 9 889 донаторів, які здійснили 13 646 доброчинних внесків на загальну суму майже 8 мільйонів гривень – і кожні 500 грн давали один шанс на перемогу.
Blago: масштабна допомога, яка надихнула країну
Не залишилась осторонь і компанія blago, яка не роздумуючи подарувала квартиру для розіграшу. Саме завдяки цьому подарунку вдалося зібрати понад половину необхідної суми – понад 60 мільйонів гривень у короткий термін. Як повідомила компанія на своєму офіційному сайті, ця стратегія стала продовженням вже реалізованої ініціативи: пів року тому аналогічна благодійна акція з квартирою допомогла зібрати кошти на позашляховики для ЗСУ.
Сила солідарності: як спільнота зібрала 120 мільйонів
Збір тривав понад п’ять місяців. За цей час родина організувала десятки благодійних подій, флешмобів, зверталась до меценатів і лідерів думок. Це призвело до виняткового результату: 30 липня мама Максимка офіційно оголосила, що зібрано 120 мільйонів гривень, тобто повну суму на лікування. У день завершення збору кількість донатів перевищила 13-тисячну позначку. Усі, хто вносив кошти понад цільову суму, відтепер можуть бути впевнені: ці надходження підуть на інші благодійні ініціативи, адже, як зазначила мама, «добро має передаватися далі».
Як виглядала кампанії порятунку Максима Цуцмана:
Чому це важливо для всієї країни
Це історія не просто про гроші. Це про винахідництво українців і про здатність громадян об’єднатися заради порятунку життя. Blago стала каталізатором процесу, показавши, як інвестиції у благодійність перетворюються на реальні, вимірювані результати, а всі, хто долучився – показали, як в одну мить можна креативом перетворити квартиру на засіб для порятунку життя.У результаті за пів року сотні людей і організацій створили живу історію успіху, яка показала, що навіть найскладніші цілі вартістю понад 120 млн грн можливі до реалізації у короткий термін. Головне, щоб мотивом була найбільша цінність – порятунок життя. Погодьтесь, такі історії надихають робити добро і надалі.