ВП “Служба матеріально-технічного постачання” ДТГО “Львівська залізниця” за результатами відкритих торгів замовив запасні частини до тепловозів та швидкостемірів на 1,05 млн грн у ТОВ “НВП “Інтертерм”.
Про це повідомляється у Віснику державних закупівель, інформують "Наші Гроші. Львів".
Участь у торгах брало шість компанії, утім пропозиції чотирьох було відхилено через відсутність деяких документів. Відтак до участі було допущено лише ТОВ “НВП “Інтертерм” з села Зубра Пустомитівського району і львівське ПП “ДАКО Плюс”.
Власниками ТОВ “НВП “Інтертерм” є Ігор Каїнський і Михайло Манько. Фірма відома тим, що змагалась на тендерах з “Корпорацією КРТ” народних депутатів Ярослава і Богдана Дубневича. Каїнський раніше був тісно пов’язаний із “Корпорацією Колійні ремонтні технології” через Фінансову компанію “Енергія-інвест” та “Украмарін”. Також він був керівником НВП “Колійні ремонтні технології”, яке заснував Ярослав Дубневич.
Єдиний конкурент “Інтертерму” ПП “ДАКО Плюс” вже засвітилось в іншому залізничному тендері, про який три місяці тому писали “Н.Г. Львів” і де перемогла компанія, пов‘язана з братами Дубневичами. За усі чотири роки свого існування “ДАКО Плюс” чотири рази змінювало і директора, і власника. Нині засновником є Степан Балай. А до того — Назарій Панчишин, який також був власником близького братам Дубневичам ТОВ “Львівбудмакс”. Дубневичі використовували “Львівбудмакс” у схемі з продажем томографа діагностичному центру, де головним лікарем був їх родич Михайло Гичка.
Додамо, що братів Дубневича також звинувачують у тому, що їх фірма через суд намагається викинути єдиного конкурента його фірми і стати монополістом у постачанні сталевих деталей «Укрзалізниці».
Також можна переглянувати, яке майно та кошти задекларували Ярослав Дубневич та Богдан Дубневич.