Євро 2012 вже майже дочекалось свого місяця. І промоційний фанатизм культурної команди Садового, яка ніяк не відцурається у своїх роликах асимілювати Львів до борделю, вирішив запрягти славних мешканців міста для проповіді привітності та моральності перед фанатами Євро 2012, які зможуть залишити у скарбничці міста Лева не одне євро.
Першою жертвою убогих професіоналів Садового став Глава УГКЦ Блаженніший Святослав (Шевчук). Шевчуку не вперше бути жертвою ЗМІ та наближених до них структур.
Минулого року, якраз після його обрання, місцеві газети Експрес та Високий Замок майже залізли у його труси у нездоланному прагненні донести масам найчистішу правду про життя Блаженнішого.
Особливо гріли душу (та інші органи) журналісток даних газет та їх неодухотворених читачів наближеність ще молодого Шевчука до акушерської справи.
У промоційному відео про Євро-2012 у Львові Шевчук чомусь згорблено говорить про високу культуру. І все тому, що якийсь вуйко з полонини вирішив обрати нижній ракурс для демонстрації його високоморальної проповіді.
Невідомо, чи цей вуйко обдивився Тарантіно, чи просто так хотів підкреслити амвонну велич та статус європроповідника.
У цій картинці не вистачало лише, щоб сонце сиділо на правому плечі Блаженнішого та грайливо закликало цвірінькаючих пташечок у загальній благодаті присісти на ліве плече Блаженнішого.
Така гіперрелігійність у своєму хотінні, як найкраще, а вдалося лише рачки, тільки десакралізувала пастирську постать Шевчука.
Обрізаному Шевчуку тісно у кадрі. Бідося розіп'ятий таким ракурсом. Він змушений згинатись до низу, щоб камера не вперлась у його високо підняте підборіддя, яке б символізувало чи то його велич, чи то гординю.
Через таких професіоналів нетом й гуляє фотографія Блаженнішого у профіль, де він більше схожий на короля казкових гобітів, ніж на провідника у кращі світи.
Та якщо сам Спаситель страждав, то й його учні повинні не цуратись страждань від нерозумних, хворих та убогих цих.
Відео Львів – привітне місто!, що підсумовує проповідь Шевчука легіоном інших моральних авторитетів (Вакарчук, Скорик, Руслана), також зустрічає глядачів кастрованою музичкою та фінішує еклектикою знеособлених смайликів з ратушними вежами.
Смайлики, хоч вже й асимілювались до сучасної свідомості, але все ще нагадують про місця, де можна придбати наркоту.
У цьому відео вже менше зверхньої акцентованості вибраних авторитетів завдяки нижньому ракурсу. Але поміж нейтрально налаштованих Вакарчука та Скорика, на львів'ян невідомо звідки вистрибує Руслана. Уся така без мейкапу та в ілюзіях про свою важливість.
Відсутність мейкапу на співочому обличчі, без сумніву, має свідчити про її щирість та автентичність перед закордонними гостями. Коса на правому плечі має сповіщати єврофанатам про її особливе смирення та піддатливість.
Руслана закликає невідомо кого бути кльовим, бо невідомо кому адресоване дане послання. Руслана не відчуває повної поюзаності слова «кльовий» у навколишніх масах.
Таке її невчасне бажання бути модною та стильною характерне для українського телебачення (і реклами, зокрема), що з такими величезним запізненням почало експлуатувати так званий молодіжний сленг.
Хто зараз пам'ятає і головне – використовує олбанський язик? Хіба що вічно неактуальна, але кльова Руслана.
Отак окремо даному Євро 2012 доводиться страждати на окремо взятій території від професіоналів європейського рівня, які несуть у маси свою убогість духу.