Харківські феміністки проведуть у Львові акцію з вимогою змінити зображення на вивісках закладів "П'яна вишня".
Харківські феміністки у межах міжнародної акції "16 днів активних дій проти гендерно зумовленого насильства" проведуть у Львові 26 і 27 інформаційну акцію з вимогою змінити зображення на вивісках закладів "П'яна вишня", яке, на їхню думку, є сексистським.
"Вищезгадана реклама описує жінку як сексуальний об'єкт, включає натяки на жіночу сексуальність, які нічим не пов'язані з рекламованим продуктом та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого продукту. Це зображує гендерно зумовлене насильство чоловіка над жінкою, заохочуючи культуру зґвалтування", – зазначено у повідомлені.
Феміністки звертають увагу, що відповідно до частини 1 ст. 8 Закону України "Про рекламу", у рекламі забороняється вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб.
Феміністки подали також власне трактування рекламного зображення "П'яна вишня".
"Зображення оголеної жінки, яка тримає руками вишні, які є метафорою її грудей (водночас чоловік поряд одягнений з голови до пояса). Також написано таке речення: "І вона не відмовить, і він не відступить".
Нагадаємо, що засновником формату закладів "П'яна вишня" є "Холдинг емоцій !Fest". Заклади "П'яна вишня" діють у містах України, а також в містах Європи.