За січень місяць оператори опрацювали 18 828 звернень.
Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.
Протягом січня 2019 року служба 112 опрацювала 18 828 звернень мешканців Львівської області.
З цієї кількості 30 звернень було скеровано на екстрену службу 101, 1822 звернень – на 102, 1774 звернень – на 103, 288 звернень – на 104, 14 914 звернень – на "Гарячу лінію області".
На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 13638 заявникам надано відповіді, ще 1276 звернень перебуває на розгляді.
За статистикою найбільше звернень надходить від мешканців Пустомитівського, Жовківського, Дрогобицького районів області.
Зазначимо, у грудні 2017 року жителі Львівщини найчастіше скаржились на дороги та транспорт.
Нагадаємо, що у травні для аграріїв Львівщини створили спеціальну "Гарячу лінію".