Сьогодні, 21 січня, відбувся звіт департаменту адміністративних послуг Львівської міськради за проведену роботу у 2018 році.
Про це повідомляє прес-служба Львіської міськради.
За словами директорки департаменту Валентини Бартошик , торік "Гаряча лінія" опрацювала майже 262 тисячі дзвінків, а для мешканців запровадили нові сервіси – мобільний додаток "Львів 1580" та групу "Гаряча лінія міста" в соціальній мережі Facebook.
У 2018 році контакт-центр "Гаряча лінія міста" 1580 опрацював 261 558 дзвінків мешканців, що складає 94% із загальної кількості дзвінків. 89% мешканців очікували менше 20 секунд до з’єднання з оператором 1580.
Середня кількість дзвінків, які опрацьовує контакт-центр "Гаряча лінія" міста 1580, складає 21 тисячу в місяць.
"10 тисяч зареєстрованих та виконаних звернень – середнє значення одного з найголовніших показників роботи "Гарячої лінії" міста. Завдяки новим дистанційним сервісам у 2018 році зареєстровано, скеровано на виконання та проконтрольовано результат по 108 290 зверненням. У порівнянні з 2017 роком – це на 15% більше (у 2017 році їх надійшло 92 600)", – повідомили в департаменті адміністративних послуг.
Нагадуємо, Мобільний додаток "1580 Львів" cтворила івано-франківська IT-компанія "Техноінфософт". Розроблений програмний комплекс VisualService призначений для компаній, що управляють житловим фондом.