Всі знають, що наднавантаження шкідливі для двигуна, але мало хто в курсі, що не менше, а навіть більше ДВС шкодить недостатня активність.
Щоб усе працювало добре, тиск оливи має бути оптимальним, а цього неможливо досягти на низьких обертах. Проте, левова частка міських автомобілів проводить на низьких обертах кілька годин на день. Так, мова про затори чи тягучки, з яких майже повністю складається міський трафік.
Чим загрожує оливне голодування та як його уникнути
Незалежно від конфігурації двигуна штовхання у заторах та постійні перезапуски значно зменшують його ресурс. Ще більше посилює ситуацію система Start/Stop в автомобілі. Крім того, у частини ДВС на низьких обертах перестають обертатися клапани ГРМ, і через це на них утворюється нагар, вони перегріваються та зрештою перегоряють. Взимку хронічно непрогрітому мотору шкодить конденсат рідини з атмосфери, що поєднується з моторною оливою та розбавляє його.
А ще один негативний наслідок позначають абревіатурою LSPI. Її перші літери (Low Speed) якраз позначають малі швидкості. Від них страждають найсучасніші мотори з підвищеною екологічністю. Висока віддача на малому обсязі, яку віддають ці мотори, робить для них абсолютно руйнівними стрибки тиску в камері згоряння. Затори здатні перетворити їх на металеве сміття.
Однак добра новина є в тому, що сучасне якісне моторне мастило здатне захистити двигун від усіх перерахованих жахів. Важливо лише не хапати перше-ліпше на заправці, а підійди до вибору з розумом. Величезний асортимент мастил на Avto.pro дає автовласнику таку можливість.
Захист на високих обертах та наднавантаженнях
Якісне мастило розв'язує також проблеми на протилежному боці осі. Автомобілям, що постійно зазнають наднавантаження, також потрібен додатковий захист двигуна. І мова не лише про спорткари, але й про звичайні автомобілі, що існують у звичайних умовах бездоріжжя, перепадів температури та несвоєчасного обслуговування. Довголіття їм забезпечать мастила з підвищеним індексом в'язкості, які створять масляну плівку для захисту за різних температур.