Гонки в Східниці: рекордсмени-любителі та SSS на ралі
Вчора у Східниці завершилися дві гонки в рамках ЧУ та національної серії з ралі, які проходили попередні 4 дні.
У четвер 1 жовтня, перед гірською гонкою, організатори влаштували тестові заїзди для екіпажів, які стартували на ралі Галіція для ознайомлення з покриттям ралі та налаштування автомобілів.
У п’ятницю, 2 жовтня, на східницькому перевалі стартував V етап чемпіонату України з гірських гонок, де традиційно стартували й любителі на стандартних автомобілях.
Хоча більшість учасників цієї категорії важко назвати любителями. Зокрема в любителях їхав Дмитро Радзівіл, який на ЧУ з ралі у 2012 році здобув чемпіонство у своєму класі, а пізніше вистував на італійських змаганнях у трофеї Сітроен.
Для учасників на стандартних автомобілях організатори обмежили максимальну швидкість до 99 км/год, оскільки цих пілотів не захищає каркас безпеки, як у бойових автомобілях.
Проте саме водій стандартного автомобіля показав найбільшу швидкість на найдовшій прямій змагальної дистанції.
Учасники категорії спорт, на ралійних автомобілях на цьому прямому підйомі розвивали швидкість до 165 км/год, а учасник Павло Чумаков на стандартному автомобілі (не каркашеному) Lancer EVO під час останнього проїзду, коли два кращі проїзди були пройдені без перевищення та штрафів, а третій проїзд вже не впливав на результат, розігнався до 166 км/год.
Саме Чумаков переміг в абсолюті серед любителів.
Також цей етап гірських гонок відрізнявся від попередніх тим, що екіпажі покатали на спортивних автомобілях воїнів АТО на змагальній дистанції.
Дмитро Радзівіл набрав штрафів за перевищення швидкості (за кожен км/год перевищення штрафували на 1 сек), оскільки не прагнув перемогти у заліку любителів, а догнати багаторазового чемпіона України з гірських гонок Володимира Петренка.
Серед спортсменів на горі виявився кращим Антон Корзун на Mitsubishi Lancer EVO VIII, а його тренер, він же в ралійних колах "король гори", Володимир Петренко став другим. Борис Ганджа став третім.
До слова, минулого року Борис Ганджа обігнав Петренка на гірській гонці в Східниці.
В суботу учасники ралі, більшість з яких змагалася на гірській гонці, почали ознайомлення зі спецділянками ралі Галіція, а під вечір зі Східниці до Борислава стартувала супер-спецділянка, яку учасники проходили у дві сторони, а ближче до середини ССД, де можна було безпечно розмістити глядачів, організатори встановили "бочку".
ССД проходила на асфальті, а екіпажі були змушені стартувати на гравійній гумі та таких же налаштуваннях підвіски, але це не спричинило сходів з дистанції, лише сповільнило автомобілі, якщо порівнювати з гірською гонкою, де екіпажі виступала на асфальтних шинах.
Після двох супер-спецділянок лідером став екіпаж Дениса Сидорова та Миколи Романова на Mitsubishi Lancer десятої еволюції.
Другий день змагань розпочався з майже 20-кілометрової спецділянки "Бистриця". Дистанції ралі передбачала проходження трьох СД по 3 рази, але останню ділянку кола організатори провели у дорожньому режимі, тобто екіпажі не змагалися на час.
Наступні два кола ралі також пройшли без цієї спецділянки. У генеральній класифікації ралі переміг Денис Сидоров на автомобілі класу N4, другий – Дмитро Тананевич на автомобілі такої ж підготовки. Третє місце абсолюті посів пілот техніки У4000 Антон Корзун.
На гонці не обійшлось без сходів та курйозів. Зокрема екіпаж Долота та Касапа злетів з дистанції у хащі.
Також на останній спецділянці ралійний автомобіль зніс електроопору. Місцеві жителі "взяли в заручники" начальника безпеки ралі з вимогою повернути електропостачання.
Поки служби їхали повертати електропостачання, начальник безпеки повинен був бути на нагородженні, тому прийшлось поміняти "заручника" на іншу офіційну особу для гарантії, що електроопору таки відремонтують.
Учасники змагалися у заліку чемпіонату України (проходили всі 3 кола другого дня ралі) та кубка Карпат (лише два кола).
Минулого року гонка у Східниці пройшла лише у якості етапу національної серії з ралі "Кубок Карпат".