У лютому 2014 року на споживчому ринку України та Львівської областіспостерігалось зростання споживчих цін. Індекс споживчих цін становив вУкраїні 100,6%, у Львівській області – 100,4%.
Про це повідомило головне управління статистики Держстату у Львові.
У Львівській області у лютому 2014 року порівняно з січнем 2014 року ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 0,9%.
Найбільший ріст цін спостерігався на фрукти, у середньому на 12,3%, а
саме: на 19,2% подорожчали банани, на 13,9% – виноград, на 12,7% – яблука, на 10,1% – цитрусові, на 9,1% – ківі.
Суттєво подорожчали овочі – на 5,8%. Зокрема, на 30,3% зросли ціни на
капусту, на 14,6% – моркву, на 9,9% – буряк, на 8,6% – перець солодкий, на
6,6% – цибулю ріпчасту, на 6% – картоплю.
З хлібопродуктів піднялись ціни на борошно – на 1,1% та окремі види
круп: пшоно – на 1,1%, пластівці вівсяні – на 1,4%. Крім цього, на 2,6%
подорожчали вареники, пельмені, хліб – на 0,3%.
З олії та жирів на 2,4% подорожчало масло вершкове, на 3,2% – спреди.
Разом з тим, на 0,8% подешевіла олія соняшникова.
Ціни на цукор упродовж місяця зросли загалом на 2,4%, крім цього на
1,7% подорожчав мед, на 1,3% – шоколад, на 1,1% – карамель.
З молочних продуктів зросли ціни на сметану – на 1,5%, сир і м’який
сир – на 1%, молоко – на 0,4%. Проте, яйця курячі знизились в ціні на 13%.
Серед інших товарів також помітно зросли ціни на соки фруктово-ягідні
– на 2,1%, молочні суміші для дитячого харчування – на 1,9%, спеції – на
1,3%.
Риба та рибопродукти подешевіли загалом на 0,6%. Серед товарів цієї
групи найбільше знизились ціни на рибу морожену – на 1,4%, крабові палички– на 1,5%. Натомість, морепродукти подорожчали на 2,7%, скумбрія копчена –на 1,8%.
У групі м’ясо та м’ясопродукти знизились ціни на свинину – на 0,9%,
птицю – на 0,8%. Водночас, яловичина подорожчала на 0,1%, ковбасні і м’ясні вироби, субпродукти у середньому подорожчали на 0,5%.
Алкогольні напої подорожчали у середньому на 0,3%, тютюнові вироби
– на 1,2%.
Ціни на одяг і взуття знизились загалом на 3,7% за рахунок акційних
знижок на товари зимового асортименту. Одяг подешевшав загалом на 3%,
взуття – на 4,9% і найбільше взуття для жінок – на 5,9%.