Наприкінці липня у Львові відбулася презентація кейсу ПАТ „Львівобленерго" – „Свій шлях в інноваціях", який увійшов у загальноукраїнський проект магістра міжнародного маркетингу і реклами Оксани Тодорової – книгу „PR у цифрову еру. Мистецтво комунікацій".
Автором кейсу ПАТ „Львівобленерго" „Свій шлях в інноваціях" є Галина Єлісеєнко – керівник відділу корпоративних зв'язків ПАТ "Львівобленерго". Присвятила енергетиці понад 25 років, 12 з яких очолює роботу зі зв'язків із громадськістю. Займає активну громадську позицію, є ініціатором декількох великих проектів, одним з яких є художнє освітлення львівської телевежі, яка яґстала візитівкою Львова.
"Ми вдруге приймаємо участь у створенні книг разом із Оксаною Тодоровою. Для нас це велика честь, адже ми долучилися до формування українських PR-технологій. Ця книга допоможе багатьом PR-спеціалістам у формуванні образу компанії згідно українських менталітету та традицій", – розповіла Галина Єлісеєнко.
Кейс ПАТ „Львівобленерго" містить результати досліджень та відповіді на питання про те, яким чином можна використовувати соціальні мережі у якості PR-інструментів, зокрема, для просування офіційного веб-сайту, популяризації та впізнаваності компанії серед широких верств населення – користувачів мережі Інтернет.
"Я запросила до створення в книгу учасників, в компетенції яких повністю впевнена. У зв'язку з чим, дану книгу можна вважати зрізом найбільш актуальних знань, досвіду та практики в сфері PR на сьогоднішній день", –відзначила авторка книги „PR у цифрову еру. Мистецтво комунікацій" Оксана Тодорова.
ПАТ "Львівобленерго" активно інтегрує соціальні та екологічні питання у свою комерційну діяльність на добровільних засадах. Діяльність Товариства у царині корпоративної соціальної відповідальності є одним із визначальних факторів Стратегії розвитку компанії. Товариство є активним учасником Глобального Договору ООН, підтримуючи у своїй діяльності десять його основних принципів у сфері прав людини, трудових відносин, захисту навколишнього середовища та боротьби з корупцією.