Компанія Hyundai приносить вибачення за завдані українським пасажирам незручності під час користування швидкісними електропоїздами власного виробництва та вже працює над ліквідацією несправностей, які у першу чергу пов’язані зі складними зимовими погодними умовами.
Про це Варіанти повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України.
«Також Hyundai наразі збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, «компанія Хюндай Ротем планує наймати більше українських спеціалістів для групи технічного обслуговування у Дарницькому депо», – зазначено у повідомленні.
Окрім того, вирішені проблеми і з поставкою необхідних запчастин, які компанія Hyundai мала раніше: більша частина запчастин вже доставлена у депо, упродовж тижня очікується ще надходження.
Нагадаємо, старший радник Європейського банку реконструкції та розвитку Антон Усов назвав запуск українською залізницею швидкісних поїздів Hyundai інвестиційним провалом 2012 року.