Із наближенням виборів комунальні газети Львівщини почали використовувати так званий “чорний” піар, чого раніше в газетах районного рівня не спостерігалося. Про це сьогодні, 6 серпня, повідомила виконавчий директор ЛОГО “Комітет виборців України” Оксана Дащаківська.
Маленькі “журналістські війни”, за словами Дащаківської, переважно ведуться в містах обласного типу, таких як Самбір, Трускавець, Дрогобич, які зазвичай мають декілька газет та хорошу забезпеченість інтернетом.
“Тут з’являються не лише іміджеві матеріали, щоб показати кандидата в позитивному світлі, а матеріали так званого “чорного” піару, коли намагаються очорнити кандидата, що раніше в комунальних ЗМІ було малопоширеною практикою. На сьогоднішній день ми бачимо, що стандарти, які, скажімо так, є на рівні центральних засобів масової інформації, спускаються щораз нижче і глибше і проймають наші комунальні ЗМІ”, – розповіла Дащаківська.
Крім цього, експерт зазначила, що головна проблема для багатьох кандидатів в народні депутати на сьогоднішній день – достукатись до сільського виборця і тут комунальна газета не єдиний спосіб.
“Дуже популярною технологією стало те, що кандидати засновують власні засоби масової інформації, в переважній більшості газети і роздають або безкоштовно передплачують їх для мешканців сільської місцевості. Для мене це чесніший спосіб вести роботу з виборцем, доносити до нього свою позицію, аніж купувати редакторів через якісь перемовини”, – зазначила представник КВУ, додавши, що лідерами за кількістю замовних матеріалів у районних газетах є Партія регіонів та Об’єднана опозиція.