Виявлені взимку проблеми зі швидкісними поїздами Hyundai були усунені корейськими фахівцями за декілька місяців і повністю за рахунок виробника поїздів.
Сьогодні потяги "Інтерсіті+" ходять без нарікань, а зима 2012-2013 року стала періодом обкатки нових складів.
Наприклад, у російських залізничників були такі ж проблеми з "Сапсанами". Однак там цю проблему разом з Siemens вирішили протягом декількох місяців випробувань. Період "обкатки" обов'язковий при запуску поїздів, але із-за поспіху до Євро-2012 в "Укрзалізниці" вирішили знехтувати", - зазначає видання, підкреслюючи з посиланням на думку експертів, що проблеми з поїздами в більшій мірі були пов'язані з зношеної інфраструктурою вітчизняних залізниць, не призначеної для швидкісного руху.
Адже поки швидкісні поїзди будуть ходити по тим же розбитим гілках, що і вантажні, високий ризик позаштатних ситуацій зберігається. Невідповідність контактного проводу вимогам швидкісного руху призводить до поломок струмоприймачів швидкісних потягів. І ці проблеми будуть у будь швидкісного поїзда, будь то Skoda або КВБЗ. Тому в першу чергу необхідно вирішувати проблему поганої інфраструктури залізничних перевезень і будувати нові сучасні магістралі, якими б не ходив зношений рухомий склад радянської споруди, а сучасні поїзди.
На його думку, запустивши швидкісне залізничне сполучення в Україні, корейці стали заручниками великої лобістської гри за мільярдний бюджет: Побачивши певні успіхи запуску швидкісних поїздів, в уряді стали всерйоз обговорювати питання запуску швидкісного залізничного руху по всій країні.
Саме це призвело до того, що на вищому рівні почали звучати заяви про те, що співпрацю з Hyundai було недоцільним.
Видання підкреслює, що єдиною компанією, яка погодилася взяти на себе зобов'язання протягом двох років - з 2010 по 2012 рік - поставити в Україну відразу 10 швидкісних поїздів, виявилася південнокорейська корпорація Hyundai.
Жоден з конкурентів корейців не зміг пообіцяти уряду, що зможе виконати такі вимоги", - пише видання, нагадуючи, що "в уряді навіть озвучували плани про закупівлю сотні нових поїздів і давали зрозуміти, що Hyundai не просто одноразовий підрядник, а повноцінний партнер у питанні модернізації всієї залізничної інфраструктури України.
Якщо Україна дійсно прагне інтегруватися в Європу і наблизитися до стандартів європейських країн, їй просто доведеться розвивати транспортну інфраструктуру, в тому числі швидкісне залізничне сполучення, що забезпечує вагому частину пасажиропотоку в країнах Євросоюзу.
Джерело: РБК