Голова Львівської ОДА Михайло Костюк стан доріг на Львівщині назвав катастрофічним і таким, який загрожує безпеці руху і запропонував, серед іншого, дорожнім службам приділяти більше уваги утриманню доріг, в першу чергу влаштувати та поновити водовідводи на них.
Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.
«Дорожню сітку Львівської області станом на сьогодні можна розцінювати як катастрофічну. Стан асфальтного покриття вже дійшов до того, коли говорити про безпеку руху на дорогах можна тільки ситуативно. На жаль, сьогодні дорожники займаються асфальтним покриттям доріг, а не їх утримання у комплексі», – сказав Михайло Костюк.
«Для себе ми повинні визначити: пріоритет для ремонту та зберігання доріг у області – це водовідводи! Разом із тим, повинно проводити підсилення основи доріг», – наголосив він.
Костюк вимагає від автодорожніх служб «терміново і кардинально запровадити новий правильний технологічний підхід до доріг Львівської області».
«Дорога має бути сухою, а дорожники забули це правило. У населених пунктах області немає відводів води, а поза їх межами усе позаростало кущами й позамулювало, через що дороги області підтоплює й утворюється ямковість», – сказав Михайло Костюк.
Костюк вважає, що якщо представники громадськості будуть повідомлені про чіткі ділянки проведення ремонту, а також про їх графіки і бачитимуть, що роботи виконуються, то дорожники отримають тільки слова подяки від жителів Львівщини.
Михайло Костюк також закликав керівництво Державної автомобільної інспекції у Львівській області та інших дотичних служб виготовити та встановити на окремих ділянках автомобільних доріг попереджувальні знаки із обмеженням швидкості руху.
Нагадаємо, дороги Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка та Львів-Тернопіль потрапили до переліку трас, які найбільш постраждали від важких погодних умов та ремонтом яких відомство займеться першочергово.
У 2013 році на ремонт доріг Львівщини передбачено 435 млн грн.
Голова Львівської ОДА Михайло Костюк має намір добитися від місцевих рад рішення про передачу Львівській ОДА повноважень на проведення тендерів із закупівлі ремонту доріг , які здійснюються органами місцевого самоврядування за кошти державного та обласного бюджетів. Він вважає, що лише Укравтодор може будувати дороги і здійснювати доляд за ними.