Попри литовську ситуацію в країні, Східниця першою провела цього року етапи національної серії з ралі та чемпіонату України з гірських автоперегонів.
Автомобільна федерація офіційно скасувала усі кримські етапи автоперегонів, відтак найвищі гори в нинішньому чемпіонаті чи національній серії – Карпатські.
Саме через це гірська гонка набрала найбільшу кількість учасників за останні роки.
Вперше за 6 років гірська гонка пройшла по східницькому перевалу, де на дистанції 2,8 кілометри перепад висоти становить майже 200 метрів.
Покриття на гірській гонці було асфальтним, а на ралі "Східниця 2014" був гравій, тож гонщикам, які брали участь в двох гонках, за ніч було переобладнати бойові автомобілі для іншого типу покриття.
Також результати боротьби серед Петренка, Остапченка та Ганджі в двох гонках різні, але про результати ралі пізніше.
На перевалі змагалися як професійні гонщики, так і любителі. Загалом на східницькому перевалі виступили більше 30-и учасників.
В залікова група А4 весь подіум зайняли пілоти зі столиці:
1. Ганджа Борис (м. Київ),
2. Остапченко Іван (м. Київ),
3. Петренко Володимир (м. Київ).
Клас А3:
1. Єрохін Вадим (м. Київ),
2. Слезінський Олег (м. Львів).
Клас А2:
1.Кадученко Ярослав (м. Київ),
2. Захаров Дмитро (м. Львів),
3. Луцяк Михайло (смт. Лужани, Чернівецька обл.).
В класі А1 фаворитами стали гонщики зі Львова та Львівщини:
1. Грабовецький Олександр (м. Львів),
2. Кравців Микола (Самбір),
3. Карман Олег (м. Стрий, Львівська обл.).
Сам у заліку задньопривідних автомобілів виступав Сергій Рудьковський на BMW 3 e46.
Серед любителів перемогли: Ігор Фальчук (клас А2 стандарт), Павло Василькевич (А3 стандарт), Сергій Пономаренко (А4 стандарт), а Потійка Сергія сам виступив у класі задньопривідників.
Ралі-спринт "Східниця 2014":
13 екіпажів, гравій, 121,8 кілометрів дистанції, з яких 69 кілометрів у бойовому режимі.
На гонці екіпажі проїхали спецділянки по два рази. Перша СД "Кропивник", а друга – "Ластівка".
В класі 4WD здобули призові місця ті ж гонщики, які виступали у гірській гонці а класі А4 , але в іншому порядку (класи ті ж, але в різних дисциплінах по різному називаються).
На гравії переміг Петренко Володимир, а Борис Ганджа посів друге місце. Третім фінішував Іван Остапченко.
Цю гонку відрізняє від гори також те, що в автомобілі є штурман. Це також могло вплинути на відмінність результатів тріо квадроластів на горі та ралі.
В Super 2WD переміг Копилець Павло. Київський пілот Вадим Єрохін не доїхав до фінішу близько 50 метрів: перед самим фінішем Єрохін злетів з траси.
На відео повне проходження останньої спецділянки екіпажу Вадима Єрохіна, а в кінці й зліт з траси в зоні фінішу.
В цьому ж класі вибув з боротьби екіпаж Тетяни Слезінської та Маркіяна Клименка, які на другому проїзді спецділянки "Кропивник" перекинулися близько шести разів.
В класі 2WD екіпаж Захарова та Швеця (ВАЗ 2108) посів перше місце. Другим фінішував Сергій Шевченко на Opel Astra, а замкнув трійку Володимир Стрельніков.
Наступний етап ЧУ з гірських автоперегонів пройде в травні на Івано-Франківщині.
скрін фінальних результатів: ewrc-results.com