Siemens планує визначитися з українським партнером iз виробництва трамваїв в Українi до квiтня 2013 року і, ймовірно, ним може стати ЛАЗ.
«Нам сьогоднi цiкава участь у проектi «Український трамвай», є чiтка стратегiя, i, думаю, в першому кварталi наступного року ми зможемо назвати українське пiдприємство-партнера з виробництва трамваїв в Українi. Тим паче що є чимало заводiв, якi можуть реалiзувати такий проект. У нас вiдбуваються активнi дискусiї, i є план, як реалiзувати тут проект, аналогiчний успiшно втiленому в Румунiї», – сказав гендиректор «Сiменс Україна» Корнелiус Гранiг.
Гранiг також уточнив, що у межах проекту планується продаж лiцензiї Siemens i технологiй українському партнеровi-виробнику, а не створення спiльного пiдприємства.
«На сьогоднi поки що думаємо тiльки про лiцензiю, яка, на нашу думку, не коштуватиме дуже дорого, i деякi комплектуючi постачатимуться з Австрiї та Нiмеччини, а складання здiйснюватиметься тут. Це має створити конкурентоспроможну цiну, оскiльки ми конкуруватимемо з iншими виробниками, наприклад, бiлоруськими», – зазначає ген директор «Сіменс Україна».
Ступiнь локалiзацiї становитиме близько 80%, ще 20% становитимуть закордонні постачання. Вiн додав, що планується, зокрема, виробляти трамваї завдовжки 27 м, але, насамперед, усе залежатиме вiд потреби мiст, якi купуватимуть технiку. Орiєнтовний щорiчний обсяг виробництва до 100 одиниць техніки.
Потенційним партнером для виробництва такої техніки в Україні можуть бути чотири-п'ять компанiй, якi хотiли б спiвпрацювати з концерном, зокрема, корпорацiя «Богдан», Крюкiвський вагонозавод та холдинг ЛАЗ.
К.Гранiг також вважає цiкавим проект виробництва в Українi електроавтобуса, особливо з урахуванням дешевизни електроенергiї в Українi, а акумулятори до них могли б заряджатися у трамвайних депо.
Джерело: Інтерфакс