Каміння на покритті спецділянок Александров ралі під Чернівцями ще до початку змагань псувало настрій гонщикам, організаторам та місцевим мешканцям.
Але навіть у таких тяжких умовах більшість екіпажів таки фінішувала.
Один з екіпажів, ще до початку перегонів, в п'ятницю на ознайомленні з трасою розбив камінням, що летіло з під його коліс, вікна припаркованій поряд машині. Але це були лише незначні неприємності для гонщиків та організаторів.
Дуже часто бойові машина приїжджали на фініш третього СД (воно ж шосте на другому колі) першого дня ралі з пошкодженим заднім бампером. Це зумовлено тим, що в цей день спецділянки починалися з Шурдина (перша і четверта спецділянка гонки).
На першій СД гонки "Шурдин 1" не фінішував лише екіпаж В. Стрельніков-Т. Стенчук на ВАЗ 2113. А чотири екіпажі отримали штраф за недотримання норми часу.
На другій СД два екіпажі зійшли через аварії. На фото: автомобіль Олексія Долота.
Зокрема екіпаж М. Анісімов-К. Анісімова приїхав на фініш заключного СД першого кола з розбитою задньою підвіскою.
На другий день цей екіпаж також мав проблеми. На другій спецділянці неділі "Аква плюс 1" Анісімов фінішував з пробитим колесом.
На цій СД екіпаж втратив декілька хвилин і їх за 200-300 метрів до фінішу наздогнав Коробейніков на автомобілі ГАЗ 24. При обгоні пілот "Волги" допустив зіткнення, але після контакту автомобілів пілоти не втратили керування і обоє перетнули пост "фініш".
На наступній СД екіпаж Анісімових вже не стартував.
Минулого року цей екіпаж також не добрався до фінішу. Екіпаж М. Анісімов - К. Анісімова тоді зніс стовп.
Також після "Аква плюс 1" зійшов екіпаж Станіслава Бєсєдіна та Олександра Донського. Фініш цього СД їхня Fiesta пройшла із заблокованим заднім правим колесом.
Але повернемося до суботньої секції та спецділянки "Шурдин 1" та "Шурдин 2".
Також СД "Шурдин 2" зазнав поломки Mini Cooper S2000 1.6T Олексія Кікірєшка та Андрія Ніколаєва. В них зламався привід, тобто автомобіль став монопривідним та скотився на нижчі позиції абслютного заліку.
На Шурдині Кіка із зіпсованим приводом показав 18-й час проїзду, а на заключній СД суботи Кікірєшко приїхав 36-им.
Загалом через каміння на перевалі Шурдин 8 екіпажів не вписалися у норми часу. Це через заміну коліс на СД або дорожній секції перед наступною спецділянкою.
Тільки пілот кіт-кара ВАЗ 2112 Станіслав Прус проколов за два проїзди по Шурдині три колеса.
Шурдин гонщики проїжджали дуже акуратно, бо на цьому перевалі будь-яка помилка приводить до поломки або злету з траси.
Проїзд по заключній спецділянці суботи "Буковина 2".
На другий день ралі вже не було надскладних спецділянок як "Шурдин", проте техніка продовжувала ламатися, а екіпажі помилятися.
На першій СД неділі зламася трансмісія на Honda Civic Type-R R3 у Вадима Єрохіна. Така ж поломка сталася у білоруського екіпажу Ю. Грішенко - Д. Ревяко на наступній спецділянці "Орлине гніздо". Крім білорусів на цій СД зійшло ще 3 екіпажі.
Наступні СД були короткі "Супер крос 1" та "Супер крос 2", де було важко відіграти важливі секунди. До того часу Валерій Горбань дзвонив у бампер Олександру Салюку - в них було 10 секунд різниці. На останню СД гонщики виїхали з різницею 6,1 сек.
Розпочалася боротьба ще на першій спецділянці змагань, де екіпаж О. Салюк – Є. Червоненко на Ford Fiesta R5 набрав 18,4 секунди відриву від основного конкурента в чемпіонаті України з ралі Валерія Горбаня, який виступає на Mini Cooper S2000 1.6T.
Проте на другій СД екіпаж В. Горбаня – В. Корся показав час кращий ніж Олександра Салюка. Після другого проїзду різниця складала менше 15-и секунду. На третій спецділянці Салюк знову заробив для себе перевагу в 13 секунд. Відтак пілоти поїхали на денний сервіс суботнього дня з відривом 28, 6 сек.
Після першої секції другого дня, Горбань скоротив відставання від Салюка до 10-и секунд. Частина каналу на останній СД першої секції "Супер крос" пройшла у дорожньому режимі.
На СД "Аква плюс-2" Валерій Горбань знову відіграв час у Олександра Салюка. На останню СД гонщики виїхали з відривом 6, 1 сек. на користь екіпажу Салюк – Червоненко. На останній СД, Валерій Горбань переміг лише на одну секунду, тому за підсумками всіх СД етапу, програв 5, 1 сек.
Поки тривала боротьба між Горбанем та Салюком, на останній спецділянці рілі зійшли ще п'ять екіпажів.
Серед них Олексій Кікірєшко та Андрій Ніколаєв, які вирвали колесо. Поки автомобіль стояв на узбіччі СД, камінь з під коліс інших гонщиків розбив заднє вікно автомобіля Mini. Тож аби врятувати решту вікон, екіпаж накрив скло гіллям.
Так описав фотографію штурман Кіки Андрій Ніколаєв: "4 км до фінішу Александров ралі 2013. Відірвали колесо зі стійкою і тягами. P.S. Гілками прикрили скло від каменів. Заднє розбили камінням машини, які проходять повз. Замотали скотчем. Чекаємо механіків."
Також на останній спецділянці ралі зійшов Олександр Бідченко, який пілотує ВАЗ 2108.
Загалом до фінішу Александров ралі 2013 добралися 42 екіпажі.
ТОП 10 за підсумками всіх СД Александров ралі:
1. О. Салюк – Є. Червоненко (КАЗ),
2. В. Горбань – В. Корся (УКР),
3. Г. Брославський – М. Гельденман (РОС),
4. Д. Тагіров – В. Тагіров (РОС),
5. Жигунов А. – І. Тер-Оганесьянц (РОС),
6. Ю. Кочмар – С. Коваль (УКР),
7. В. Пушкар – І. Мішин (УКР),
8. А. Кузьменко – Ю. Кузьмінов (УКР),
9. Н. Філіпов – С. Герасименко (РОС),
10. Д. Радзівіл – П. Кононов (УКР).
Довідка: Александров ралі проводяться на спомин українського автогонщика Андрія Александрова, який загинув в Болгарії на авторалі "Слівен-2007".
фото: facebook.com/andrey.nikolaev, facebook.com/UkrainianRallyChampionship, vk.com/rallyukraine