ПАТ "Львівгаз" відкрив споживачам повний доступ до даних особових рахунків у рамках запровадження "Особистого кабінету мешканців".
Про це повідомила прес-служба ПАТ "Львівгаз".
Відтак, за допомогою нового сервісу "Львівгазу" – "Особистий кабінет" – з 17 листопада можна керувати даними свого особового рахунку. Зокрема такими, як оплата за газ та покази лічильника. А також стежити за іншими змінами, які відбуваються у рахунку користувача та повністю контролювати їх.
Як зазначають у "Львівгазі", скористатися "Особистим кабінетом" можуть усі споживачі, на ім'я яких відкрито особовий рахунок, а його використання дає можливість у будь-який час здійснити оплату, подати, а також звірити покази свого лічильника.
Користувачам "Особистого кабінету" повністю відкриті усі дані за їхнім рахунком. Вони можуть переглядати історію з датами оплат та подачі показань лічильника, дізнатися про свій поточний тариф та баланс. Якщо ж у споживача виникнуть запитання, він має можливість одразу, в режимі онлайн, звернутися до фахівця компанії, написати скаргу чи записатися до керівництва на прийом.
"Із збільшенням ціни на газ до нас почало звертатися багато споживачів з питаннями нарахувань. Деякі з них навіть думали, що їм навмисно щось "докручено" в квитанції. Щоб зняти усі питання та зробити систему нарахування прозорою ми повністю відкрили доступ до абонентської бази через сервіс "Особистого кабінету". І тепер кожен споживач має можливість оперативно дізнатися про актуальну ціну та усі дані, які відображені в рахунку" – зазначив голова правління ПАТ "Львівгаз" Володимир Зленко.
Зазначимо, щоб пройти реєстрацію, необхідно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ, а працює "Особистий кабінет" на сайті 104.ua.