Львів'яни оцінили якість обслуговування та послуг у місті у 3,2 бали з максимальних п'яти.
Відтак, за результатами дослідження, проведеного Соціологічною групою "Рейтинг" 20 січня 8 лютого – цього року у 24 містах країни, Львів знаходиться на другому місці після Вінниці за найвищою оцінкою якості надання послуг.
Зокрема, 33% львів'ян задоволені якістю тротуарів у місті, 46% надали оцінку "середньо", а 17% – "погано". Жахливими тротуари міста вважають лише 4% мешканців.
Щодо збору сміття у місті, то 5% та 51% львів'ян надали цій послузі оцінку "відмінно" та "добре", натомість 36% мешканців оцінили якість збору сміття у місті "середньо".
26% львів'ян не задоволені якістю каналізації у місті, а 42% її оцінюють на середньому рівні. А ось роботу медичних закладів міста 37% мешканців вважають незадовільною, а 45% – так собі, 14% – більш-менш якісною.
Громадським транспортом задоволені 26% львів'ян, 29% – якість надання цих послуг оцінили незадовільно, а 43% мешканців Львова вважають, що транспортні послуги перебувають на середньому рівні.
Виличним осітленням Львова задоволені більше половини мешканців міста, а дорогами: 26% – "добре", 41% – "середньо", 24% – погано та 6% – "жахливо".
Якість навчання у львівських школах влаштовує 43% та (більш-менш влаштовує) 42% мешканців. Що ж до дитячих садочків, то 27% львів'ян задоволені їхньою роботою, 38% дали оцінку "середньо", а ось 20% мешканців негативно оцінили міські дошкільні заклади.
Базари та заклади торгівлі міста якістю надання послуг влаштовують майже всіх мешканців Львова, так як і кількість скверів у місті.
Екологією міста незадоволені 36% львів'ян, натомість 22% мешканців усе влаштовує.
Зазначимо, попереднє опитування проводилось у 22 містах 2-20 березня 2015, загалом було опитано 17,600 респондентів.