Пасажир маршрутного таксі №39, який обслуговує перевізник Фіакр Львів, звернувся з позовом до суду, вимагаючи грошової компенсації у розмірі 10 тис. грн. за моральну шкоду та вибачень зі сторони водія і перевізника.
Про це сьогодні повідомили на прес-конференції представники інформаційно-правового центру «Наше право».
Юрист громадської організації «Наше право» Богдан Зелений розповів, що пасажир звернувся до них по юридичну допомогу і сьогодні був поданий позов до Личаківського суду проти перевізника Фіакр Львів стосовно захисту прав споживача.
Справа стосується маршруту №39, на якому систематично відбуваються порушення. 21 січня позивач повертався додому і з водієм загаданого маршруту в пасажирів стався конфлікт: він відмовився їхати до кінцевої зупинки, аргументуючи це поганим станом доріг. На обурення пасажирів хамив та вигукував образи.
Окрім цього, кількість машин на маршруті №39 постійно є меншою, ніж повинна бути, вони їздять не по графіку і залишають маршрут, коли вважають за потрібне.
Паралельно з позовом про відшкодування шкоди пасажиру «Наше право» звернулося до суду, де співвідповідачем є департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради та управління транспорту та зв'язку Львівської міської ради, про розірвання договору з Фіакр Львів. який обслуговує маршрут №39.
Скарг на цього перевізника надійшло дуже багато. Люди зверталися і в управління транспорту та зв'язку Львівської міської ради, і в Укртрансінспекцію, і в інспекцію з питань захисту споживачів. В більшості випадків ці інспекції зазначали, що зобов'яжуть перевізника посилити контроль над дотримання водіями графіку руху та маршруту, але змін не відбулося.