Кол-центр ПАТ„Львівобленерго” працює цілодобово. Оператори кол-центру надають фахові та вичерпні відповіді на питання споживачів.
Про це повідомив відділ корпоративних зв'язків ПАТ "Львівобленерго".
"Телефонуйте за номером 0-800-50-15-68 і отримайте фахову та вичерпну відповідь на Ваші запитання.
Телефонні дзвінки безкоштовні", повідомили у "Львівобленерго".
Телефонувати потрібно за номерами: (032) 239-21-26; (032) 239-21-29; (032) 239-24-58. Можна також надіслати запит на електронну адресу: kc@loe.lviv.ua або ж завітати до "Львівобленерго" за адресою: 79016, м. Львів, вул. Шевченка, 1.
Графік роботи Інформаційно-консультаційного центру: понеділок-четвер з 8 до 17 год., п’ятниця — з 8 до 16 год., перерва з 12 до 13 год.
Якщо у спожича виникли спірні питання чи ситуації, пов’язані з діяльністю ПАТ „Львівобленерго”, то можна звератись у письмовій формі до КОМІСІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ, до складу якої входять представники:
відділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у Львівській області;
Державної інспекції енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області;
Письмові звернення до Комісії надсилати необіхдно на поштову адресу ПАТ „Львівобл-енерго”: 79052, м. Львів, вул. Сяйво, 10.