ПАТ "Львівобленерго" презентує Інформаційно-консультаційний центр, де споживачі можуть отримати відповіді на питання, що стосуються послуг електропостачання у зручному форматі (письмова форма, електронна форма, усно по телефону.
Про це повідомив відділ корпоративних зв'язків ПАТ "Львівобленерго".
Інформаційно-консультаційний центр спеціалізується на:
законодавча та нормативна база, якою керується енергопередавальна організація у своїй діяльності;
тарифи на електроенергію;
тарифи, диференційовані за періодами часу;
нарахування та оплату за спожиту електричну енергію;
пільги та субсидії;
прилади обліку електричної енергії;
припинення послуг електропостачання;
приєднання нових та реконструйованих електроустановок до електромереж Товариства;
та інше, що стосується діяльності та дій ПАТ „Львівобленерго”.
При Інформаційно-консультаційному центрі діє Комісія Інформаційно-консультаційного центру, до якої можна звернутись у разі виникнення спірних питань чи ситуацій, пов’язаних з послугами електропостачання, які надає ПАТ „Львівобленерго”.
До складу Комісії входять представники від ПАТ „Львівобленерго”; відділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики у Львівській області, та Державної інспекції за режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області.
Графік роботи Інформаційно-консультаційного центру ПАТ „Львівобленерго”:
понеділок-четвер з 8 до 12 год.; з 13 до 17 год.;
п’ятниця з 8 до 12 год.; з 13 до 16 год.
Координати Інформаційно-консультаційного центру ПАТ „Львівобленерго”:
адреса: 79016, м.Львів, вул.Шевченка,1;
тел: (032) 239-21-26, 239-21-29, 239-24-58;
електронна пошта: kc@loe.lviv.ua.