В Центрі надання адміністративних послуг Львівської міськради впроваджують нову послугу – SMS-інформування.
Про це Варіанти повідомила прес-служба Львівської міськради.
Послугу запроваджують, аби підвищити комфортність під час отримання адміністративних послуг. Тому уже починаючи з квітня відвідувачів Центру інформують щодо готовності видачі результату послуги через SMS-повідомлення.
"З 1 січня 2013 року ми почали видавати результати безпосередньо у Центрі, а згодом проаналізувавши ресурси, які на це витрачаються, а також враховуючи те, що час нашого дзвінка не завжди був зручним для замовника послуги, та й розмови є як правило тривалими в часі і вартісними, ми прийняли рішення використовувати сервіс SMS-повідомлення на мобільний номер, який заявники залишають працівнику Центру під час реєстрації їх звернень. Тобто, ми зайвий раз не турбуємо замовника і раціональніше використовуємо наші ресурси.
У назві SMS-повідомлення зазначається: CNAP LMR. Текст повідомлення: «Просимо одержати відповідь протягом 3 роб. днів 9:00-12:00 пл. Ринок, 1». Якщо ж заявник не залишив мобільного номеру телефону, а лише стаціонарний – працівник Центру, відповідальний за видачу результату, особисто зателефонує та повідомить про готовність відповіді "- зазначає начальник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.