Структура ДП «Львівський облавтодор» є занадто громіздкою, налічує більше десятка філій, та неефективною. Це стосується також і штату працівників, серед яких близько третини – керівний склад.
Про це Варіантам повідомила прес-служба Львівської ОДА.
За словами Ірини Гримак, структура ДП «Львівський облавтодор» є занадто громіздкою, адже налічує більше десятка філій, та неефективною. Це стосується також і штату працівників, серед яких близько третини – керівний склад.
«У структурі, яку ми пропонуємо, залишаться дев’ять дорожніх експлуатаційних дільниць, котрі розташовуватимуться територіально. Це, зокрема, дозволить нам зосередити потужності та відновити роботу місцевих асфальтних заводів, які теж входитимуть до складу цих дільниць», - розповіла І. Гримак.
Також дільниці отримають статус юридичних осіб і зможуть самостійно здійснювати господарську діяльність. Це дасть можливість керівникам не лише виконувати замовлення Служби автомобільних доріг, а й працювати на замовлення місцевих бюджетів чи приватних підприємств і отримувати кошти за свою роботу.
На переконання голови ОДА Олега Синютки такий підхід зможе підвищити ефективність роботи дорожньо-ремонтних підприємств. «Незалежно від того, чи це підприємство державної чи комунальної форми власності, воно повинно працювати ефективно. І коли дільниці отримають статус юридичних осіб, керівник зможе самостійно і вчасно вирішувати господарські питання, не чекають рішення зі Львова», — підкреслив очільник Львівщини.
Пропозиції ОДА також передбачають скорочення кількості керівного персоналу – з 332 до 188 осіб, зміни у структурі бухгалтерії. Загалом, очікується, що такі кроки дозволять зекономити на утримання однієї штатної одиниці близько 33 614 грн. в рік, що по цілій Львівській філії складатиме від 201 688 грн. до 268 917 грн. на рік.