Львівська залізниця прагне оформити право власності на землі при залізничній колії у Брюховичах, місцеві мешканці – проти.
Про це повідомила прес-служба Львівської залізниці.
Наразі більше 30 сімей у Брюховичах хочуть висилити з їхніх земельних ділянок, які прилягають до залізничної колії, та, за інформацією Львівської залізниці, є землям залізничного призначення.
Вчора, 29 квітня, у Брюховичах круглий стіл на якому били присутні брюховицькі та львівські громадські організації, представники залізниці, проте питання так і не було вирішено.
«Залізничники усвідомлюють, що спірні земельні питання зачіпають інтереси громадян, які, у переважній більшості випадків знають, що неправдивим шляхом отримали у користування земельні наділи, намагаються будь-яким способом продовжити термін незаконного володіння землею, часом ігноруючи навіть те, що приватні будинки, господарські споруди чи городи знаходяться всього за кілька метрів від колії», - повідомила прес-службі Львівської залізниці.
Натомість громада Брюховичів стверджує, що документи залізничників не є законними.
«Землі, які намагається відібрати залізниця, ніколи в її користуванні не були. А міська влада, яка продавала ці земельні ділянки, користувалася нормативними документами радянських часів, у яких не було вказано меж залізничної колії», – наголошують у МГО «Наші Брюховичі».
Проте Львівська залізниця продовжить судитися за земельні ділянки. За словами залізничників, землі поблизу колій, навіть якщо на них не побудовані технічні споруди, необхідні на випадок ремонту колії.
«Залізниця і надалі буде відстоювати інтереси держави та законними методами оформлюватиме земельні ділянки. Усі спірні моменти залізничники вирішуватимуть в межах своїх повноважень, а в разі потреби — у судах, та проситимуть дотичні органи та служби забезпечувати виконання прийнятих рішень», - повідомляють у прес-службі Львівської залізниці.
Нагадаємо, через смт. Брюховичі проходять дві залізничні колії, одна з яких, напрямку Львів – Рава-Руська, побудована ще наприкінці XIX століття.
А план смуги відведення лінії Рудно–Підбірці Львівскої залізниці в адміністративних межах міста Львова від км 4 + 850 м до км 11 + 106 м розроблений проектною організацією Дорпроект Південно-Західної залізниці у 1962 році, є проектно-технічною документацією, та у розумінні ст.17 Закону України «Про основи містобудування» є містобудівною документацією, що є основою при наданні у власність земель.
Цим планом визначено ширину смуги відведення залізниці на різних її ділянках різною, і вона не є сталою на усьому проміжку.