До ПАТ «Львівобленерго» протягом 2011-2012 рр. надійшло 23 офіційні звернення від споживачів, які скаржаться на неправомірні дії працівників комунальних служб: останні відключають у їх помешканнях електропостачання за борги, які вони мають перед ЖЕКами за квартплату.
Про це повідомив відділ корпоративних зв'язків ПАт "Львівоблененрго".
За фактами незаконних відключень електропостачання ПАТ „Львівобленерго” скерувало звернення до департаменту ЖКГ Львівської міськради, Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України та прокуратури міста Львова.
ПАТ „Львівобленерго” звертається до мешканців Львова: якщо ЛКП відключило електропостачання помешкання або ж погрожує це зробити необхідно звернутись до району електромереж за місцем проживання або до Інформаційно-консультаційного центру Товариства і скерувати звернення до прокуратури.
Зразок звернення споживачі можуть отримати в Інформаційно-консультаційному центрі, в РЕМ і на веб-сайті ПАТ „Львівобленерго” у розділі „Для дому”.