Антикорупційний сервіс фіскальної служби «Пульс» отримав 27 дзвінків від мешканців Львівщини за І квартал 2015 року.
Про це повідомила прес-служба головного управління ДФС у Львівській області.
Найбільше звернень стосувались роботи органів ДФС та перевірки суб’єктів господарювання. На всі звернення податківцями були дані відповіді та проведені перевірки скарг платників.
Здебільшого на «Пульс» звертаються представники юридичних осіб. Як правило, їх скарги стосуються проблем із прийняттям звітності.
Фізичні особи-підприємці скаржаться на порушення порядку видачі тих чи інших довідок, термінів та культури обслуговування платників податків.
Нагадаємо, за номером «Пульсу» (044) 284 00 07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків або під час митного оформлення.