Більше 30 сімей у Брюховичах хочуть висилити з їхніх земельних ділянок – Львівська залізниця судиться за землі при залізничній колії.
Про це Варіантам розповіли у МГО «Наші Брюховичі».
«Львівська залізниця протягом останніх трьох років масово відкриває судові справи проти мешканців селища Брюховичі. У громадян, які користуються своїми землеволодіннями та помешканнями, намагаються відібрати останній клаптик землі. Не зважаючи на те, що мешканці проживають та користуються цією землею останні п'ять десятків років та мають усі законні документи. А суди приймають бік залізничників та, фактично, змушують мешканців відмовитися від своїх домівок. Наразі 35 справ є на різній стадії судового процесу» - повідомив представник МГО «Наші Брюховичі».
Також, за словами представника МГО, у залізничників немає документів, які б чітко встановили межі колії: в одному випадку зона відчуження при колії становить 30 метрів, а в іншому – 40 і навіть 45 метрів.
«Львівська залізниця керується нормативно-грошовою оцінкою виконкому, а підпис представника виконкому не може бути підставою для виселення людей з їхніх домівок. Землі, які намагається відібрати залізниця, ніколи в її користуванні не були. А міська влада, яка продавала ці земельні ділянки, користувалася нормативними документами радянських часів, у яких не було вказано меж залізничної колії», – наголошують у МГО «Наші Брюховичі».
Натомість у прес-службі Львівської залізниці запевняють, що згідно з законодавством, будувати будівлі поблизу колій – заборонено.
«Органами місцевої влади без погодження з залізницею було роздано землі у власність мешканцям. Термін передачі землі різний – відповідно люди почали вести на цій землі господарства. Проте ці ділянки належать залізниці, тому коли ми виявляли такі порушення, то подавали до суду», - повідомили у прес-службі Львівської залізниці.
Наразі Львівська магістраль повинна скласти нові земельні акти та подати у Держземагенство – відповідно вона розпочала перевіряти усі земельних ділянки, включно з тими, які лежать поблизу колій.
«Бувають випадки, коли люди самовільно захоплюють землі поблизу колій – міська або сільська рада виділила їм певну ділянку, а вони добрали собі ще кілька метрів – майже під саму колію», - розповідають у прес-службі.
За словами залізничників, землі поблизу колій, навіть якщо на них не побудовані технічні споруди, необхідні на випадок ремонту колії. Це одне із правил техніки безпеки.
«У випадку аварії або пошкодження колії техніка не може добратися до зони ремонтних робіт через численні забудови. І така ситуація склалася не лише у Брюховичах», - стверджують у прес-службі Львівської залізниці.
Нагадаємо, сьогодні о 18:30 год. у конференц-залі готелю «Валентина» (смт. Брюховичі, вул. Ясна, 7) відбудеться круглий стіл щодо вирішення цієї проблеми, на якому будуть присутні помічники трьох народних депутатів, брюховицькі та львівські громадські організації.