З 2014 року платникам податків, котрі працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку видаватися не будуть.
Про це повідомила прес-служба Міністерства доходів і зборів (Міндоходів).
Відповідні законодавчі зміни набирають чинності з 1 січня 2014 р. Замість свідоцтва зареєстрований платник може за бажанням безкоштовно отримати виписку з реєстру платників єдиного податку. Буде діяти витяг до внесення змін у реєстр.
Як відзначають експерти Міндоходів, такі нововведення спрощують адміністративні бар'єри реєстрації суб'єктів господарювання як платників єдиного податку, оскільки позбавляють від необхідності двічі звертатися в державні органи.
У той же час, скасування процедури видачі свідоцтва платника єдиного податку зменшує обсяг документообігу між платником і органами доходів і зборів. Адже свідоцтво видається обов'язково, а виписка з реєстру платників єдиного податку за бажанням платника.
Крім того, враховуючи те, що бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку, його скасування призведе до економії бюджетних коштів. Так, зокрема, протягом 2013 р. було замовлено 1 тис. 150 бланків свідоцтв платників єдиного податку, витрачено понад 1 млн грн бюджетних коштів.
Звернемо увагу, що зазначені нововведення передбачені Законом України від 24.10.2013 року № 657 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення окремих положень".