Минулого тижня служба "112" опрацювала 735 звернення від мешканців Львівщини.
Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.
Упродовж 15-21 червня 2015 року служба "112" опрацювала 735 звернень мешканців Львівської області. Із цієї кількості звернень 124 звернення скеровано на екстрену службу "101", 153 звернень – на "102", 141 звернення – на "103", 15 звернень – на "104", 302 звернень – на "Гарячу лінію області".
На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались із питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. Із зареєстрованих звернень за тиждень 223 заявникам надано відповіді, ще 79 звернень перебуває на розгляді.
Нагадаємо, у березні на Львівщині вперше в Україні з'явилася служба екстреної допомоги комунальних служб та органів влади за номером "112".