Міністерство закордонних справ України висловило занепокоєння у зв'язку з появою на центральних телеканалах у Нідерландах реклами під назвою "Втримай його вдома" із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012.
"Ми засуджуємо такого штибу рекламу і вимагатимемо, щоб її зняли з ротації на телебаченні. Посол України в Нідерландах уже провів зустріч із представниками Федерації футболу Нідерландів, спонсорами якої є компанія, що випустила ролик у ротацію", - сказав прес-секретар МЗС Олександр Дикусаров.
Він поінформував, що як тільки зазначені ролики з'явилися в ефірі центральних телеканалів Нідерландів, українське посольство почало вдаватися до дій, спрямованих на вирішення цього питання.
Зокрема, глава українського диппредставництва в Голландії висловив занепокоєння тональністю цієї реклами, яка є "принизливою та дискримінаційною".
"У Федерації футболу Нідерландів різко засудили вихід цієї реклами та запевнили українську сторону в тому, що ролик було зроблено без погодження з ними, хоча це мало було бути зроблено. Також, за словами представника Федерації футболу Нідерландів, в ролику безпідставно розміщено логотип Федерації", - пояснили в МЗС.
Прес-секретар зовнішньополітичного відомства додав, що найближчим часом Посол України в Нідерландах також проведе зустріч із керівництвом нідерландської енергетичної компанії, що випустила ролик.
"Ми вважаємо цей ролик дискримінаційним, таким, який призводить до розпалення міжнаціональної ворожнечі, несправедливим щодо України та українців. Ми рішуче домагатимемося того, щоб його зняли з ротації", - заявив О.Дикусаров.
Також він зазначив, що на адресу посольства України надходять листи від жителів Нідерландів, в яких різко засуджується реклама, показана на центральних каналах. Таких звернень, за словами О.Дикусарова, досить багато.
Як повідомлялося, в Нідерландах на центральних телеканалах з'явилася реклама під назвою "Втримай його вдома" із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012 через те, що "ця країна повна красивих жінок". Рекламу транслюють увечері на телеканалах NED-1 та NED-2, вона належить нідерландській енергетичній компанії Nederlandse Energie Maatschappij ("NLE").
У кліпі, який триває 25 секунд, з'являється пошукова система Google і вводяться слова Ukrainian women. Після цього на екрані з'являється велика кількість фотографій молодих привабливих напіводягнених жінок. Відеоряд супроводжується жіночим голосом, який може сприйматися як такий, що виражає зневагу та відразу. Далі в кадрі з'являється герой - Хенк Спаан, який на дивані дивиться телевізор, після чого - безпосередньо логотип NLE та зображення пропонованого контракту з подарунком - приладу для виготовлення пива.
Жіночий голос за кадром пояснює, що якщо укласти контракт із компанією на три чи п’ять років, то в подарунок отримаєте прилад для виготовлення пива. "Даруючи цей бар, чоловіків умовляють залишитися вдома, а не їхати в Україну, приймаючу країну, в якій, як кажуть, повно красивих жінок. Хенк Спаан залишається у себе вдома", - запевняють у компанії.
Також нещодавно соціальними мережами поширився ролик в якому закохана пара сидить в ресторані, і чоловік винягує квитки з-під столу, дівчина на радощах витає "Ми ідемо в Париж?", а чоловік відповідає "Ні, ми їдемо в Україну!". Після цього між парою виникає напруження.
Джерело: "Інтерфакс-Україна"