Нещодавно пройшов тягово-енергетичні випробування дизель-поїзд ДПКр-2-001.
Іспит тривав чотири дні, у складних умовах: на гірських дільницях із тунелями та кривими малого радіусу.
Окрім власної ваги, поїзд віз майже 47 т баласту: мішки з піском, — що дорівнювало його повному завантаженню (коли зайняті усі 637 місць), про це повідомила галузева газета «Магістраль».
Випробовування проходили на одній із найскладніших дільниць: Львів – Тернопіль – Заліщики – Лужани – Коломия, де є 40-тисячні ухили: вони, до речі, найбільші не лише на мережі Укрзалізниці, але й на сталевих магістралях країн СНД.
Майже на 70% поїзд комплектований запчастинами українського виробництва, решта 30% — це кращі вузли іноземного виробництва. Зокрема, мерседесівські силові установки та пневмогальма. Щодо екіпірування, то в кожному вагоні є бак об’ємом на 1,3 тис. л дизельного пального, якого вистачає на те, аби поїзд подолав без дозаправки 900—1 тис. км. Різниця у 100 км залежить від умов експлуатації, адже на прямих дільницях поїзд використовуватиме менше пального, а на підйомах, звісно, — більше.
Кузови потяга виготовлені з нержавіючої сталі, міжвагонні переходи — герметичні. Ходова частина, зокрема візки, обладнані пневморесорами виробництва КВБЗ, що дає змогу забезпечити плавність ходу поїзда. Для безпечності машиністів та пасажирів у разі зіткнення поїзда з якоюсь перешкодою носова частина вагонів обладнана краш-системою.
Начальник служби приміських пасажирських перевезень Львівської магістралі Ігор Войціховський заявив, що новий дизель-поїзд українського виробництва успішно пройшов випробування.