У січні на «Гарячу лінію області» звернулися понад 14 тисяч мешканців області.
Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.
Зокрема, впродовж січня цього року служба 112 опрацювала 14 430 звернень мешканців Львівської області.
З цієї кількості звернень 66 було скеровано на екстрену службу 101, 1991 звернень – на 102, 2194 звернень – на 103, 100 звернень – на 104, 10 079 звернень – на «Гарячу лінію області».
Відтак, на «Гарячу лінію області» мешканці Львівщини найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства.
Як наголосили у облдержадміністрації, із усіх зареєстрованих звернень за місяць, 9415 уже були опрацьовані, ще 664 звернень перебуває на розгляді.
Нагадаємо, упродовж грудня 2017 року служба 112 опрацювала 23 823 звернень мешканців Львівської області.