Загалом у Єдиному реєстрі декларацій зареєстровано 204 тисячі документів.
Про це повідомила прес-служба Національного агентства з протидії корупції України.
Зокрема, станом на 16 лютого 2017 року в Єдиному реєстрі електронних декларацій зареєстровано 203 875 документів.
Із них щорічних декларацій 2015 року було подано 108 775, а з них виправлених – 20 628 документів. Народні депутати подали 421 документ, а посадовці, які займають посади державної служби категорії А та Б, – 65 542 декларації, з них чиновники місцевого самоврядування – 1 053.
У режстрі було повідомлень про зміни в майновому стані – 3694, декларацій кандидатів на посаду – 17106, щорічних декларацій за 2016 рік – 58274 та з них виправлених – 8595 одиниць.
Також в реєстрі зареєстровано 82 декларацію членів уряду та 7389 декларацій суддів.
Нагадаємо, з 1 вересня 2016 року в Україні було запущено систему електронного декларування. Закон про електронне декларування Верховна Рада прийняла у березні минулого року. Ним встановлюється кримінальна відповідальність за подачу чиновниками недостовірних даних у деклараціях.
Також запуск нової системи декларування є необхідною умовою для надання Україні безвізового режиму.